Gå til innhold

Papperboy's Rx-7 FC Drifting prosjekt

Ranger emnet


FX2000

Anbefalte innlegg

  • Svar 315
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

men først en kommentar til det *TKV* sa... TOPPEN??? Jeg har da ingen topp.. motoren min er som deilige damer toppløs :P

for alle som ikke vet det så har ikke vankelmotoren en så kaldt "topp" heller ingen ventiler eller kam.. så er ikke helt som den "otto" motoren du er kjent med ;)

:thumb

 

Mente ikke toppen, men i hodet nitt akkurat da ble det plutselig topp. På simtechracing så tilbød de porting, det var det jeg egentlig tenkte på.

 

Men tilbake til motoren din. Morsomt å endelig få den ut. Fått den ned i kjellern eller står den i garasjen?

''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.''

 

Min lillesøster på 7 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se her ja, faen nå skjer det ting Papperboy!

Må få snoka litt på bilen din til sommern hvis du dukker opp på noe treff :)

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør dere klar til og le....

vankel motoren var litt tyngere en først antatt :S

å få den på hengeren var ikke noe problem fodri vi hadde elefanten.

men og få den av igjen var ikke like enkelt...

planen var å løfte motoren sånn at vi stroppa den til en stige og løfta på hver side.... men :S:S:S det var tungt... knakk nesten stigen :S

men vi fikk løftet den ned på den måten da... jeg sto som betong mast og tokk all vekta mens min trofaste hjelper rahmi :thanks løftet den ned...

vi skjønte fort at vi ikke kom noen vei med dette...

etter å ha gått runt huset noen ganger. så kom lyset til meg...

SNØMÅKA jah helt riktig SNØmåka..

vi velta motoren oppi snømåka og begynte å dra... det skrapa og peip i grusen... så ser vi at vi kommer til en liten bakke og tanker bare ok dette går ikke...

så tenker jeg vi drar den på gresset.... etter vi finner ut at det ikke er så veldig lurt finner rahmi ut at vi har jo noe snø igjen da... og da var det gjort.

100_0717.jpg

lagde en snø vei

100_0718.jpg

(motorisert) LOL

 

rahmi måker snø ;)

100_0723.jpg

100_0724.jpg

og da bare dro vi den på plass forran døra...

100_0726.jpg

og neste tak så skal den ned i kjelleren... dette er trappa :S

100_0730.jpg

men gira kassa var lett da... tokk en liten trall på den

100_0722.jpg

planen for å komme ned trappa er og løfte opp måka og spikre planker i trappa og file den ned med en talje ... får håpe det går bra

håper dette svarer på sprøsmålet ditt tkv.. og jah jeg skal porte extended tenker jeg...

Fobo.. blir nok ingen treff med rx-7 en i år må bygge motor nå også blir det karroseri og understell etter motoren er 100%

 

håper dere fikk litt underholdning :)

:thumb

(ps. kreativitet på lavt nivå)

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt sikker på om det er akkurat dette kittet du skal ha men synes nå dette var tøfft også. http://www.hksracing.net/product_info.php?products_id=324&osCsid=0343afe9fe895d50fe5425d94cead2a5 Hva synes du?

''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.''

 

Min lillesøster på 7 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut dette! :). Skal gå hele veien nå du? ;)

 

Er så mye man kan gjøre selv om man har tid og pågangsmot til og jobbe med det. Sparer mange tusen kroner på slikt :)

 

Skal følge med her ;)

- 04" VW Golf 5

x 98" Nissan N15 Almera

x 83" Audi 80 CL

x 89" VW Caravelle Coach

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt sikker på om det er akkurat dette kittet du skal ha men synes nå dette var tøfft også. http://www.hksracing.net/product_info.php?products_id=324&osCsid=0343afe9fe895d50fe5425d94cead2a5 Hva synes du?

 

sorry at jeg ikke har svart før på dette... :S

jo det kittet er veldig aktuelt.. dama sytest det var fett :P hehe

så mulig det blir det... når jeg ser fremover vet jeg ikke om det blir så lenge til heller ;) HEHE

:thumb

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår