Gå til innhold

Papperboy's Rx-7 FC Drifting prosjekt

Ranger emnet


FX2000

Anbefalte innlegg

da var julen her og tiden har kommet for meg å kjøpe en julegave til meg selv.:crazysant:

julegaven er en mazda Rx-7 Fc.. og JAH med turbo.. om det er turbo II eller bare turbo vet ikke jeg enda.. må se i vogn kortet..

vil ikke gå alt for mye ut med detaljer før jeg faktisk har skrivd kontrakt..

men jeg har sakt jeg har skulle ha den og han har sakt at jeg skulle få den såå den er så godt som min.

så fikk jeg tatt noen carpy'e bilder med kameraet til søstra mi siden jeg ikke fant mitt før jeg kom hjem... og bildene byttes ut snarest...

IMG_0165.jpg

IMG_0168.jpg

IMG_0171.jpg

IMG_0176.jpg

IMG_0173.jpg

 

skal nok hente den i rom julen.. og planene er full stripping overhaling av motor fjærning av all rust.. litt trimming (kanskje drifte litt) men vi får se...

MASSE glassblåsing i hvertfall...

hehe

 

Mvh Fredrik :driving

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 315
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

''Litt drifting'' :p Ta'n helt ut spør du meg! Hardeste og tyngste gaven du har fått noen gang eller?

Gleder meg til å følge denne tråden! Kan bli veldig bra!

''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.''

 

Min lillesøster på 7 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil ikke si hvor mye jeg skal gi for den før jeg har gitt det...

det er VELDIG mye og gjøre med den.. nr.1 er å få den til å starte...

bodykittet blir nok drift kittet.. hvis noen har sett det... legger ut bilde senere...

har ikke bestemt meg for farge enda.. men jeg lurer på rød eller matt svart...

men først må jeg få bilen hjem. skal møte eieren i morgen for å ordne med kontrakt og greier.. sjekke for heftelser og greier...

angående drifting.. har jeg tenkt til å prøve meg litt.. men har hørt "rykter" om at det ikke er en bil for nybegynnere innen drifting.. sies at den er litt brutal...

og personlig er jeg bare vant til snø drifting... og våt asfalt da ;)

men blir nok bane kjøring uansett...

elsker den bilen... skulle gjerne ordna meg en fd men prisen blir da fort 10 ganger så mye... men nå er det bare å sette i gang...

 

Mvh Fredrik

 

ps kravet til bilen er at den skal kjøre fra prosjektet til beste kammeraten min.. blir en klassisk rotary vs. V8

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

billig jah... kanskje er VELDIG mye å gjøre så kan fort bli litt penger for å få den i stand...

finner faktisk ikke bilde av det kittet.. men mener det ser ut som det hellrotary har her

men jeg kan faktisk bruke 65000 uten og tape penger så lenge den ser bra ut etter det... men bygger ikke for å selge da.

men morro blir det... blir vel noen nye felger også men det får komme senere...

 

Mvh Fredrik

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår