Gå til innhold

honda_69

Bruker
  • Innholdsteller

    3
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om honda_69

  • Bursdag 12/22/1989

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    garasjen<3
  • Yrke eller sivil status
    skytebas
  • Fylke
    hordaland (fana)

Contact Methods

  • Bosted
    Bergen

honda_69's Achievements

  1. Hei, først litt historie for at en som har litt greie på det kan hjelpe meg. bilen er en 944 1985.5 (sen 85 altså) kjøpte 951 motoren fra usa, (m/ klr, dme og ledningsnettet) monterte motor med sinter clutch og bredbåndsensor, fikk egentlig aldri prøvd motoren skikleig, pga manlgende deler, men startet den og gikk fint, så jeg besmtemte meg for å fleske til med ny turbo, IC, dyser, WG, 4" eksos, chip (dme og klr) digital fuel controller (mafterburner) m/ stage 2 MAF, manuel boost kontroller, justerbar bensintrykksregualor, (og alle den standar delene, bov, kn filter osv) Alt er levert av Lindsey Racing. men, startet den opp (startet LETT) går helt strøkent på tomgang, men med en gang jeg gir gass så får den for lite bensin, altfor lite, så jeg målte MAF for å se om jeg hadde den med meg, den viste 0.07volt uansett turtall, den burde jo stige, men det gjør den ikke, men så lurer på om hjernen ikke gir strøm til MAF (4 ledinger, dvs m/tempratur) så det sporer kansje helt tilbake til svinghjuls sensor, så, jeg så etter den, men fant ut at det var 2 sensorer på clutchhuset der, jeg har jo sugemotoren stående på gulvet, så tenkte å prøve sensoren fra den, men hvilken av sensoren skal jeg bytte? og er det noen som støtter denne teorien? noen som har vært borti dete før? og en annen ting, etter motor bytte så sluttet turteller og fungere, noen som vet hva som må gjøres? og kan det ha noe med jeg bruker 944/na ledningsnettet (kupe delen, det som går fra dme/klr og frem til motor er byttet til 951) og en annen ting, jeg kjøpte 993 turbo kalippere fra usa, fikk beskjed om at de skulle passe på 944, de gjorde alt annet enn å passe, men har sett 944 med disse kalipeprene før, noen som vet om noen selger noen adaptere? beklager rotete text, er ikke så flink til dette:( Håper noen som har litt kjennskap til 944 kan hjelpe meg med dette så jeg kan få prøvd bilen min litt og:D -På forhånd takk! -Clement Moldestad ----------------------- Problem løst--------------tjohei-------
  2. dette er en fet bil med masse potensiale. det står som regel TURBO II på intercooleren visst det er det, men ser ut som en turboII det ble laget en bodykit som noe med maria til disse bilene, det skal visst være nice. slenger med et bilde av hva vi har gjort med en kompis sin rx7, dog uten turbo versjon..bilen hans er oransj metalik med oz felger, og motor rommet go motor er lakkert candy red.. street portet med en svær garret turbo og hjemme laget eksos manifoil. kan ta flere bilder visst det er ønsket.
  3. stemmer, de sprøyter på fylleren inni boksen, trilelr den ut og matter den igjen, for de matter den jo ikke innni lakkboksen
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår