Gå til innhold

Jossa's 91 mod civic 1.5 el'cheepo - prosjekt civic CRX (nå med turbo bygging)

Ranger emnet


jossa

Anbefalte innlegg

jaja.. en gla nyhet da..

har masse målere og sensorer som skal monteres på.. å så får jeg denne av en god kompis av meg

 

den vil bli og lette montasje av vann temp føler utrolig mye

 

 

Edit:

nei.. ikke gla nyhet alikavæll.. passe jo faen ikke..

no går ingenting min vei...:shake

 

Ingen problem å få den til å passe på din.

Porsche

 

 

x Honda crx

x Honda prelude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 419
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:fucku: hater posten og alle andre som har noe med frakt og fortolling og gjøre... det brukes lengere tid på og sikle på pakken min på ett eller annet kontor en man bruker på og sende den halveis rundt jorden!!!

 

jaja.. skal være hær i neste uke .. blei jeg lovet.. får se.. stoler ikke på noen..

 

ellers.. har laget meg et basemap som jeg er småspent på..

er skalert for:

  • 450cc dyser
  • 115% fuel corretion
  • -0.6 liner retard på tenninga på overladningssiden
  • orginal mapsensor
  • orginalt bensintrykk

 

sån ser det ut:

mapeprosess.jpg

 

 

 

 

foresten er dette et velig godt ekempel på hva man kan gjøre med ORGINAL Honda ECU...

 

har

  • launch control
  • speedlimiter
  • kan bruke CEL lyset som shiftliht og masse annet
  • har 2 rødlinjer, en for kald motor og en for varm..
  • UENDELIGE tuningsmuliheter, samt støtte for positive trykkverdier fra mapsensor
  • etc.. sikkert noe jeg har glømt

 

hær er noen eksempel på denne launch controlen, dog ikke så agresivt innstilt så er den ivertfall der.. er en midlertidig rødlinje som skrues av når man kommer over en innstilt hastighet

 

 

 

 

å på slutten... litt reklame for ACC systemet på nye Accord

en liten reklame video som forteller litt om filosofien til honda.. ;) honda har en viss lidenskap som jeg ikke helt finner hos andre produsenter, selvfølgelig er de å blidd kapitalistike og fokuserer på økonomi.. men samtidig har de slike løsninger som får meg til og tro at noe annet og ligger bak... bare se på den nye disel motoren de lagde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bah.. rydda litt i garagen.. har liiiittegranne deler til overs.. :P (dette er under halvparten av alt :sombrero: )

 

Bilde001.jpg

 

Bilde015.jpg

 

 

 

 

setene skal inn i civicen etterhvert

Bilde007.jpg

 

og så vurderer jeg og bytte over til denne... er kortere rattutslag på den en den orginale servo saken fra civicen... men har ikke bestemt meg ennå..

Bilde032.jpg

 

 

 

ellers.. finne på no artig noe med denne lille saken? :P

Bilde044.jpg

Bilde048.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår