Gå til innhold

Omega 87, Evo turbo?

Ranger emnet


Sæther Racing

Anbefalte innlegg

Vurder og slipe litt ned igjen våt 600, og legge på noen lag med klarlakk,,,men faen........uf faen ,,,lett og la seg rive med og bruke penger på bilen!!jeg hadde tenkt og ikke bruke noe mer en nødvendigt en og få den til og gå forover.................men nå har jeg hvist spreng budsjettet igjen hehe..lakken kostet hele 500kr, og matte duken 80kr.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 226
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest 426hemi

hehe, ikke dumt :)

Lakkerte en gammal folkevogn ifjor høst med biltema sprøyte og lakk fra billakkspesialisten.

Corolla-hvit... Men jeg bommet på forholdet mellom farge og tynner, ble DRIIT ræva.

Ble masse sig, og der det ikke ble sig, ble det sandpapir-finish :D

Åssen blei finishen her a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ikke dumt :)

Lakkerte en gammal folkevogn ifjor høst med biltema sprøyte og lakk fra billakkspesialisten.

Corolla-hvit... Men jeg bommet på forholdet mellom farge og tynner, ble DRIIT ræva.

Ble masse sig, og der det ikke ble sig, ble det sandpapir-finish :D

Åssen blei finishen her a?

 

 

Ble grei finish, men brukte "billig" sprøyta , ville ikke bruke Proff sprøyta mi på den lakken, og på den sprøyta blir det "rar" trykk, s¨å hmm, blir derretter, men ikke noen sigg fakstisk, ru og matt overflate, som jeg hadde lyst på :) nå begynner lakken og tørke, så det blir bedre og bedre hehe.. men heftig senk, og keskin felga og nye type frontfanger og bakfanger ,så tror jeg den kan bli ortlig fet, må bare fram men vinkel slipern og skjære ut runde hjulbuer bak ;)

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dropp det, har at bilen matt svart i 2 dager og er møkk lei hehe ;)Og exvalibur du skal ikke selge omegan din til meg da?Er inntressert hvis du kommer med en bra pris.

 

Felgene trenger ikke og følge med..de kan du selge privat eller spare dem,,..

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg lakkere og skru på en heftig spoiler jeg har funnet til bilen. Og har hokket opp 17 tum felger til skjærstorsdag :)

 

Og drar og henter nye type fangere til den i dag også ,med stor sikkerhet ,,og en orginal I-line grill til den...! :) kommer til og blir bra!hehe

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sæther: Hva skal du med min tralle? Hehe, tror den du har ståendes i garasjen er bedre enn det jeg triller rundt med for å si det slik ;) Samt jeg har blitt utrolig glad i Oda! (Ja, Oda fordi navnet starter med O på både modell og merke og Olga var alternativet).

 

Jeg antar du tenker på delebil? Hehe. Skal nok beholde henne, med mindre jeg får et utrolig bra tilbud ;) Har fått kjørt en del forskjellige biler og ingen er like komfortable som en Omega, som regel. =) Imorgen skal Jeg sjekke tårna bak... urk...

"This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sæther: Takk!! =) Men etter denne vinteren så er det MYE rust på Oda... skal få gjort noe med det snart, samt hellakk! Gleder meg!

Har ikke fått spana tårna ennå da lørdagen henger igjen... urk...

"This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke bruke Oda så mye på vintern da, husk og vaske regelsmessigt, jeg vasket til og med bilen når det var 20 minus, det var ikke det smarteste jeg har gjort hehe ,men fikk bort saltet, vasket gammle omegan nesten hver dag hehe

 

Det hjalp meg igjennom siste vintern med min gammle flamme, må si jeg angrer fælt på at jeg solgte henne, hun var jo perfekt og begynne og bygge på, ikke en rustflekk, og pen som faen i lakken..''

 

DET ER SÅ sinsykt mye rust på den nye B,,helt forjøvligt, må bytte ja,,,,alle dørene. ser egentligt bra ut på bildene, men fyfaen..hull over alt, et rissigt eksemplar kan man si, men shit dau ,,kutter vekk og sveiser på nytt, men dørene bytter jeg nok!"

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, den regelmessige vasken forsvant denne vinteren... Er ikke så ille som jeg først trodde, heldigvis! kun overflate så om jeg tar det pent så er det bare å stålplaste litt også hellakke. trodde jeg måtte ha ny dør selv.

Foringa i bagasjen, er det bare å nappe ut eller må man ha nye fester da? Var sånne naglelignende plastdingser der, orket ikke starte på det...

 

Ja, skjønte ikke helt hvorfor du solgte V6'ern...

"This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår