Gå til innhold

Omega 87, Evo turbo?

Ranger emnet


Sæther Racing

Anbefalte innlegg

  • Svar 226
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da gikk helvetes clutsj vaier til helvete, kjøre omegan hjen st8 DOGSHIFT haha! Uff kult og bytte clutsj vaier i 20 minus,

 

Jeg tenkte på og skjøte den?noen som har litt kjennskap til hvor lenge det holder```?

 

Røyk 4 cm fra pedal festet etter en har kickdow og bang i second gear ;) men fult hjulspinn trodde jeg, hmm nei

 

Og jeg kan medele at jeg klare og ødelegge forskjermen litt på den etter noen fine hopp med den ;) jammen jeg trodde den skulle tåle litt over 60 på en opp måket hardpakket snø haug og til værs haha landet rett på nesa, var jævligt gøy da :spermie:

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gikk helvetes clutsj vaier til helvete, kjøre omegan hjen st8 DOGSHIFT haha! Uff kult og bytte clutsj vaier i 20 minus,

 

Jeg tenkte på og skjøte den?noen som har litt kjennskap til hvor lenge det holder```?

 

Røyk 4 cm fra pedal festet etter en har kickdow og bang i second gear ;) men fult hjulspinn trodde jeg, hmm nei

 

Og jeg kan medele at jeg klare og ødelegge forskjermen litt på den etter noen fine hopp med den ;) jammen jeg trodde den skulle tåle litt over 60 på en opp måket hardpakket snø haug og til værs haha landet rett på nesa, var jævligt gøy da :spermie:

 

Hehe, stakkars bil.. Lurer på hvor lenge den holder:D

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den går og går, tar ikke knekken på en c20ne med det første, men om noe annet ryker veit jeg ikke hehe.

 

Får kaste ut en liten update kansje snart ....Har fått shoppa inn litt stasj til bruksbilen i dag på BRL, Og var på den første harry turen med den i dag til sverige, bytta clutch vaier på den i går, På OPEL koser clutsj vaier 650kr noe sånt, Sørens og Balcen skulle ha 139kr for samme vaier... men men, det står jo ikke opel på den , da må den jo koste over 500kr mer, uff a meg,,

 

Har kjøpt JVC Spiller veldig fin 50W*4 , 2 små GAS høytalere og 2 6,9 GAS høytalere,

 

PRIS 1800kr, helt greit synes jeg. :)

 

Og ikke for og glemme bilen har fått 94- orginale Kapsler og litt dekal trimm hehe ;)

 

Beatifule!

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var den ikke så veldig startvennlig hehe, dro og røska litt i coilen plutsligt så fyran hehe, men gikk og fuska som faen når jeg kjørte,,må vel kansje bytte coil. motor lampa lyser også , har gjort det i et par dager, kosta på den full tank med v-power 99 oktan hehe den 19 år gammle opelen gikk som en kule etter det ;) hmm hvor lenge holder den, satser på et par år til?hehe

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår