Gå til innhold

Omega 87, Evo turbo?

Ranger emnet


Sæther Racing

Anbefalte innlegg

  • Svar 226
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan vel si til midt forsvar at dårlig søvn og at kansje jegermeister'n hang igjen litt i kroppen hehe som svenske som hjalp oss antydet ;) hehe ,, han ene svensken ropte til meg promiltest hadde inte varit helt fel!:respect hehe ;)

 

 

Hvis dette stemmer ang prommille teste må du da være dum... Du kjører uansett ikke bil på morran etter drekking, uansett om en er i sverige..

Audi A4 TDI

Vectra B 1.8 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyllakjøring??????????

 

Eg har null respekt for folk som kjører i fylla.. enten det e på stigende rus, eller synkende rus dagen derpå..

 

dette var ikke bra...:iconsm

Har: -05 Rexton RX270 XDi Topline
Hatt:-95 Blazer 4.3 V6 4x4, -10 Berlingo 1.6 HDi, -99 Omega B2 2.0 DTi, -95 Opel Omega CD 2.5 V6, -93 Ford Sierra 2.0 clx, -91 Opel Omega A 2.0i, -87 Opel Kadett E 1.6, -84 VW Golf 1.8 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morgen og morgen, drakk til rundt ja 3.00 på natta før. Og dro av gårde rundt 13.00 tiden neste dag så hmm.. svensken bare tullet litt, kjører ikke i fylla jeg,

 

vi kom oss på 1 etape i løpet av hele svenske rallyet , grunnet et lite fengsel opphold og måtte sove av fylla og spise noen gode lange frokoster med svensk pizza med deilig fyll. mmhm, du likte volvo850?

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morgen og morgen, drakk til rundt ja 3.00 på natta før. Og dro av gårde rundt 13.00 tiden neste dag så hmm.. svensken bare tullet litt, kjører ikke i fylla jeg,

 

vi kom oss på 1 etape i løpet av hele svenske rallyet , grunnet et lite fengsel opphold og måtte sove av fylla og spise noen gode lange frokoster med svensk pizza med deilig fyll. mmhm, du likte volvo850?

 

Hahahaha, glattcella er IKKE kult!:D

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo det var digg, varme i gulvet og greier, frøys som f, fra øl teltet var 25 minus ute, på lørdag ,, så hadde ikke noe imot det, ;)

 

sovna med engang jeg ble kastet inn der. hehe

 

Etter noen timer blir det kaldt ja, uff.. Har sittet 13timer selv, boooring!

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja når fylla slepper blir det kaldt, uf men vaktene i sverige er mye snillere i norge, jeg maste og kødda med dem så jævligt at jeg fikk gå når jeg bare hadde sittet /sovet der 4, 5 timer,

 

så måtte jeg gå til campingvogna i nesten 30 minus uf det var kaldt! Og i camping vogna hadde 2 gjester tatt min plass og sove pose, bla, en jente jeg tok sjangsen å hoppet ved siden av hun, og ja hun våknet og jeg fikk hvertfall med en finger i spillet hehe ;) men men hu var ikke akkurat den peneste kua i fjøset så, det gikk vel bare bra med fingern, nok om mitt privateliv, uannsett det var en feit tur, OG kommer tilbake neste år,!

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår