Gå til innhold

"Sånn går nå dagan"

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 561
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei Pål! Ja det blir spennende å se. Vi gleder oss stort.

HØrte det var no familieforøkelse hos deg. Gratulere

Du får nå ta deg no turer på dragrace fordi da. Har både kaffe og noen kalde i kjøler'n vi hvis du stikker innom :D[/QU

 

Takk takk. Ja nissen hadde me e litta jente.

 

Ja vi liker kald pils, må komme oss på noen løp i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

BRA... sleng ut bilder av alt mulig...

 

Så kanskje vi alle lærer noe nytt, og kanskje guttungene i Volvo gjør spennede oppdagelser...:web

 

Deler ja...føler det som om nesten ALT man bestiller må fikses på...man kan ikke ha hast og bli sur når deler som er bestilt ikke passer... TTT...:burger:

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skaffet tilrette to brukte kompressorsatser som skal monteres på hver sin 69 mustang.

 

<a href=img1671ni7.jpg' alt='img1671ni7.jpg'>

 

den ene er en P600B som er smurt av motorens oljetrykk, mens den andre er en P1SC som er såkaldt self contained. Egen olje altså.

den siste leverer luft til 800+ HP men det blir langt unna det i mustangen

 

Planen er å trykke igjennom forgasser og selv om det var med intercooler på begge satsene så kjører vi uten i første omgang.

Det er i motbakke det går oppover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skaffet tilrette to brukte kompressorsatser som skal monteres på hver sin 69 mustang.

 

<a href=img1671ni7.jpg' alt='img1671ni7.jpg'>

 

den ene er en P600B som er smurt av motorens oljetrykk, mens den andre er en P1SC som er såkaldt self contained. Egen olje altså.

den siste leverer luft til 800+ HP men det blir langt unna det i mustangen

 

Planen er å trykke igjennom forgasser og selv om det var med intercooler på begge satsene så kjører vi uten i første omgang.

 

Gromt! :D

 

Skulle gjerne vært flue på veggen under montering og utprøving av disse her.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gromt! :D

 

Skulle gjerne vært flue på veggen under montering og utprøving av disse her.. :D

 

Du kan jo være karen med visakortet, som bestiller deg en selv på ebay :D

- Pontiac Firebird Formula 400 1973

- 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22"

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

- 2000 Peugeot 406 stv (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo være karen med visakortet, som bestiller deg en selv på ebay :D

 

Planen har vært tilstede i flere år allerede, men det er akkurat det å ta det berømte første skrittet da vettu.. :op:

 

Jeg må nok først og fremst rive ned og bygge opp igjen hele motoren min med mer kompetente deler isåfall, og det ser jeg liksom ikke helt for meg riktig enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen har vært tilstede i flere år allerede, men det er akkurat det å ta det berømte første skrittet da vettu.. :op:

 

Jeg må nok først og fremst rive ned og bygge opp igjen hele motoren min med mer kompetente deler isåfall, og det ser jeg liksom ikke helt for meg riktig enda..

 

Da ser jeg heller at du bygget en Chevy motor mens du kjører med bilen ;)

 

Nok OT nå :D

- Pontiac Firebird Formula 400 1973

- 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22"

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

- 2000 Peugeot 406 stv (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår