Gå til innhold

92 mod 245tic

Ranger emnet


Kristian S.

Anbefalte innlegg

  • Svar 495
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var det mye stress for å få konsollen nedi? Så ganske bra ut =) Vurderer å gjøre en del sånne småting med min over nyttår, når jeg får nedi motoren... HVIS jeg får den nedi :p

Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v

Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( )

Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt)

Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt knot, men det gikk greit. tok et par timer.

 

Jeg kappa bort hele frontdelen med knappene til setevarmerene for å få den lengst mulig frem. (Har ikke noe varme i setene uansett).

 

Så kappa jeg bort en del under foran på den og litt bak, senke den litt, måtte også skjære ut høl til beltefestene. Borra hull til skruene og brukte de originale festene.

Min sitter bare festa i bakkant, men den ligger i klem mot gølvet der hvor girstanga sitter. passer perfekt.

 

man skjønner det ganske fort hvor man må kappe når man setter i gang.

Trenger bare en baufil og en avbiter.

 

er det forskjell på midtkonsollen fra 940 og 740? i så fall hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Fikk forsinka julegave av dama i dag. Ringte fra realcar og sa at rattet mitt hadde dukka opp :driving

Fint at de har åpent på søndager asså!

 

sparcoratt.jpg?t=1168187828

Sparco Monza med skinntrekk. Deilig med et ratt som bygger litt mer bakover + at det er litt større i diameter enn Luisi rattet jeg hadde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk!

 

Han fyren jeg kjøpte stolene av sa han hadde plukka de ut av en Mercedes på skroten.

Bortsett fra fargen og mønsteret er de veldig like Recaro-stolene i Sierra Cosworthen til kompisen min.

 

De er gode å sitte i, men begynner å bli slitte.

Skal trekkes om etterhvert.

 

Her er et bedre bilde av dem, i gamle bilen min:

recaro.jpg?t=1168194102

Noen som kan identifisere dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle akkurat til å spørre hvor du hadde fått tak i stolene, men da har jeg fått svar. Penere vippestoler får du faen ikke tak i :) Må prøve og oppdrive noen sånne etterhvert jeg også.

 

Hadde realcar nav som passet bilen din?!? Eller brukte du navet til Luisi rattet?

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparco, Sabelt, OMP, Momo og de andre "grom-ratta" har samme "boltsirkel" eller hva man skal si..

 

Luisi og de andre litt billigere rattene, har de vridd litt.. (12-6-hull og 1-7, kalte vel han på Pedersen de..)

 

Hvorfor lakkerte du SAM-staget svart? Ble det bra?

 

Sabelt Akropolis, er ett ratt som bygger MYE utover/bakover. Det er ett digg ratt, jeg har det selv. :)

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var så dårlig finish på det. Sinnsykt stygg sveis på den ene sida også var det ikke blankt, men matt og jævlig.

Syns det ble fett med svart.

 

Lakken holder så som så. Tenkte å levere stagene til pulverlakk, sammen med panserlåsen og diverse andre småting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår