Gå til innhold

92 mod 245tic

Ranger emnet


Kristian S.

Anbefalte innlegg

  • Svar 495
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fikk torpedostag i posten i dag. Originale Volvo, kjøpt av VCE her på forumet.

De var lakkert matt svart, så jeg lakkerte dem svart på nytt, så de matcher fjærbeinstaget.

 

Har også lakkert speila. Det ene ble perfekt, det andre må jeg pusse litt mere på og lakke på nytt.

 

Har ikke montert noe av det enda.

 

Her henger det til tørk:

xx10.jpg?t=1165442629

 

Avansert lakkeringsutstyr:

xx9.jpg?t=1165442664

 

Funker som faen :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nå er alle mutterene malt svarte og skruene i fjærbeinstaget og i torpedoveggen er bytta ut med svarte umbrako-skruer.

 

Har kjøpt oljekjøler og oljecatchtank av Kentsor. Bildet av catchtank ble så ræva så jeg gidder ikke å legge det ut.

oljekjoler.jpg?t=1166278383

 

Kjøpte midtkonsoll fra 940 i går også. 200kr på brdr London. Det er ikke så verst.

Skal bli digg med et rom å putte ting i.

 

Har også bestilt 90 graders 3" til 2,5" silikonoverganger til intercoolern hos Realcar. De ringte her om dagen og fortalte at de bare hadde fått inn en.... Den andre kommer på nyåret. Da blir det ikke noe intercooler montering i år.

 

Får nytt ratt av dama til jul. Sparco monza med skinntrekk og børsta alu senter. Blir nok litt bedre enn det gamle Luisi rattet. Det er også litt større i diameter så kanskje jeg får sett alle instrumentene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmm. Da skal jeg høre med Powerzone i morgen.

 

Monterte 940 midtkonsollen i dag. Litt saging og borring så passa den til slutt. Digg med rom til stæsj mellom setene.

 

Ble ganske bra:

kkk4.jpg?t=1166392783

kkk2.jpg?t=1166392809

 

Ferdig tilpassa, kappa bort knappene til setevarmerene og greier:

kkk1.jpg?t=1166392841

 

Var ute å kjørte med Gröna lynet i stad. Måtte skrape is på innsida av ruta.

kkk3.jpg?t=1166392941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår