Kristian S. Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 bilen er konge:) mangler bare sota ruter Det er solfilm på alle rutene utenom siderutene foran. Gidder ikke å sette på foran. Blir jeg stoppa så må jeg rive det av. Ikke noe vits... Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Fikk torpedostag i posten i dag. Originale Volvo, kjøpt av VCE her på forumet. De var lakkert matt svart, så jeg lakkerte dem svart på nytt, så de matcher fjærbeinstaget. Har også lakkert speila. Det ene ble perfekt, det andre må jeg pusse litt mere på og lakke på nytt. Har ikke montert noe av det enda. Her henger det til tørk: Avansert lakkeringsutstyr: Funker som faen :thumb Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Jeg vil også ha lakkerte speil.. (Men jeg vil og ha lakkerte fangere :P ) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Har planer om lakkerte fangere jeg og. Lurer litt på å lakke listene nederst på dørene og under fangern bak i bilens farge. + kanalene. Har egentlig mest lyst til å fjerne dem, men det er litt kjipt med høla. Kan jo ikke sveise...... Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Tror det blir tøft med lakkerte lister nederst, det er ikke så vanlig. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 På lys farge er det også fint med svarte,må ha noe som bryter sølv'en Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Tenkte på en annen ting: Lakkerte kanaler og lister, med svarte fangere. Tror det kunne vært fett. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Har akkurat vært en tur i kjellern og montert speila og torpedostaga. Ble fett med lakkerte speil, fresha opp ganske mye, dårlige bilder da... Fine nylakkerte stag: Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Gå over med en pensel og mal muttrene og skruene svarte også... (evt masker og sprøyt...) Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Nå er alle mutterene malt svarte og skruene i fjærbeinstaget og i torpedoveggen er bytta ut med svarte umbrako-skruer. Har kjøpt oljekjøler og oljecatchtank av Kentsor. Bildet av catchtank ble så ræva så jeg gidder ikke å legge det ut. Kjøpte midtkonsoll fra 940 i går også. 200kr på brdr London. Det er ikke så verst. Skal bli digg med et rom å putte ting i. Har også bestilt 90 graders 3" til 2,5" silikonoverganger til intercoolern hos Realcar. De ringte her om dagen og fortalte at de bare hadde fått inn en.... Den andre kommer på nyåret. Da blir det ikke noe intercooler montering i år. Får nytt ratt av dama til jul. Sparco monza med skinntrekk og børsta alu senter. Blir nok litt bedre enn det gamle Luisi rattet. Det er også litt større i diameter så kanskje jeg får sett alle instrumentene. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 ser bra ut! likte bilde av bilen da den var på eu kontroll.. pent! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 dem benda til intercoolern får du mye billigere å raskere fra powerzone kristian.. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 hmmmm. Da skal jeg høre med Powerzone i morgen. Monterte 940 midtkonsollen i dag. Litt saging og borring så passa den til slutt. Digg med rom til stæsj mellom setene. Ble ganske bra: Ferdig tilpassa, kappa bort knappene til setevarmerene og greier: Var ute å kjørte med Gröna lynet i stad. Måtte skrape is på innsida av ruta. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 blei fin den konsollen der du. stakkars lille grøna... kommern til å overleve vintern? Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 blei fin den konsollen der du. stakkars lille grøna... kommern til å overleve vintern? Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg