SHN-Motorsport Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 så du forsto ikke hva jeg mente med "ny" alltså..tror du virkelig at jeg er så jævla dum at jeg tror at kassen blir fabrikk ny av ny olje. det jeg mente med "ny", er at den blir som oftest mye smidigere mellom girene, og at vist du har en slarkete girstang, så er det lett å få følesen av en gammel dritt kasse. ok. er mye tull her på forumet og folk som snakker uten å vite. jeg kjenner ikke deg personli og da burde ikke du ta det personlig. var kansje en litt spydi uttalelse men jeg er bare litt lei. sorry. my bad. MVH Sten Harald Nordheim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet November 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Hehehe .. stå på :cocain: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240 Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 røyke pause:pimp Siter 940 LT 97 http://www.bilforumet.no/900-serien/167012-v240-min-940-lt.html x740 Tic 86 model - solgt XOpel vectra 90 model - Herjebil XVOLVO 240 STV 92 mod x 4 Volvoer, 1 renå, en mitsubichi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Det med at M46P kassene er grå stemmer ikke! Jeg har en M46P liggendes, rød og blytung! Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Det med at M46P kassene er grå stemmer ikke! Jeg har en M46P liggendes, rød og blytung! jeg har p. den er sølv. slitt men fortsatt en P som er SØLV :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet November 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Forvirring på gang! Noen andre måter å skille de kassene på ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Jeg sier ikke at de grå IKKE er P-kasser, men at de også kan være røde. Det er et typeskilt på kassa som sier hva slags kasse det er... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsverm Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Turbo-versjonen ble ikke levert med M47 (femtrinnskassen) originalt, og det er det nok en grunn til. Siter 93/94 240SE st.v. aut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprayboks Anders Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 overhal den kassen du har, eller kjøp en inbytte kasse. en brukt kasse vil fort være like slitt som den du har... dagens visdomsord. Siter - 2000 Toyota Landcruiser - 1976 Chevrolet malibu classic stw prosjekt x 1987 Volvo 740gl b230k/a solgt x 1996 Volvo 945 b230fk fjellvegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 overhal den kassen du har, eller kjøp en inbytte kasse.en brukt kasse vil fort være like slitt som den du har... dagens visdomsord. Hva koster det å overhale enn girkasse ? Er vel ikke en enkel sak for ennkvær mann. Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740-geir Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 har en m46p som synkroniserings-ringerne i 3. giret er slitt på! blir en skarpe lyd.. og er vanskelig å gire med.. noen som vet hva slike ringer koster. og om de er vanskelig å bytte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvov8 Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 4trins+overdrive er er den kassa som stort sett står på originale volvo turbo biler, fordi den er sterkest av dem, min er hvertfall grå/sølv farga.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 740 tic ble kun levert med 4 trinns + OD (m46p) og automat (aw73 heter den vel) ingen av kasse som passer på røblokk er gode kasser. er ikke no go og gire og dem liker ikke kjapp giring. ,og holder ikke når du kjører 1 bar trykk og litt annet snacks. GETRAG :) eller tremec... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Hvor mye nm klarer en M46P ? Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Hvor mye nm klarer en M46P ? hmm 350 konstant og peak på 400nm kansje. hvis den er i go stand. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg