Gå til innhold

Min Audi 200 turbo quattro

Ranger emnet


bdybdal

Anbefalte innlegg

  • Svar 256
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det der er nok ikke orginalt nei gutter:op:

Tror ikke du får noen mere "sportslige" egenskaper av litt jallamekk i bagasjerommet nei:)

Min ER! orginal og har ikke det der..

 

De avstiverne er montert på biler med slepekrok, avtagbare eller fastmonterte.

 

Du har kanskje da ikke slepekrok...?

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De avstiverne er montert på biler med slepekrok, avtagbare eller fastmonterte.

 

Du har kanskje da ikke slepekrok...?

 

Det stemmer ikke. Min bil har også hatt slepekrok, Ralliart har det på sin. Vi har ikke noe av det der. Hvis du tar en kikk på det, så er det noe ettermontert dritt. Når du ser skruefestene og sånn på toppen så får du ikke meg til å tro at det er noe orginalt fra fabrikk. ALDRI...

 

Hørt med en som kan det meste om disse bilene og sånn også. Han sier dette er langt i fra orginalt....Det eneste det der kan minne om er noe avstiving etter at bilen er skjøta....

 

Også. Se på det, det har ingenting med slepekroken å gjøre, da det går fra gulvet og oppi toppen av bagasjen. Slepekroken sitter festa på hver side under i noen feite stål "bjelker" om man kan kalle det det.

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet altså ikke. Spurte Jens, her inn: http://www.audistory.24max.de/old1/eudindex.htm

 

Jeg spør han følgende:

 

> Inside, the trunk, there is a stiffner-thing on each sides (se pic.).

> Some says that isnt on an Audi 200 20v.

The things in your trunk are stiffeners for towing use.

Doesn't your car has a detachable tow hitch?

 

> Yes, I have detachable tow hitch... and when I have it, do the stiffner

> come aswell?

Yes. Otherwise, your car would get crinkled when towing.

 

> In other words, all 100/200's with detachable tow hitch

> have the stiffner?

Detachable and fixed. It may be that there are different

stiffeners as the 100/200 (IIRC) was offered with two

different ratings for the tow hitch. Not sure.

 

Beautiful car!

Those fog lights are veeeery rare.

 

Cheers

Jens

 

PS: Beautiful car, did I already say that? ;)

 

Får sjekke med understellsnummeret... Må til bunns i dette.

Kan jo være noe import-montering av disse avstiverne (eller hva nå det er)...?

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet altså ikke. Spurte Jens, her inn: http://www.audistory.24max.de/old1/eudindex.htm

 

Jeg spør han følgende:

 

> Inside, the trunk, there is a stiffner-thing on each sides (se pic.).

> Some says that isnt on an Audi 200 20v.

The things in your trunk are stiffeners for towing use.

Doesn't your car has a detachable tow hitch?

 

> Yes, I have detachable tow hitch... and when I have it, do the stiffner

> come aswell?

Yes. Otherwise, your car would get crinkled when towing.

 

> In other words, all 100/200's with detachable tow hitch

> have the stiffner?

Detachable and fixed. It may be that there are different

stiffeners as the 100/200 (IIRC) was offered with two

different ratings for the tow hitch. Not sure.

 

Beautiful car!

Those fog lights are veeeery rare.

 

Cheers

Jens

 

PS: Beautiful car, did I already say that? ;)

 

Får sjekke med understellsnummeret... Må til bunns i dette.

Kan jo være noe import-montering av disse avstiverne (eller hva nå det er)...?

 

 

kan ikkje du skjekke ditta deksele til baklysa då?

på min er der skjert ut får at deksele skal passe der avstivinga er,

er det sånn på din

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

1986 Ford sierra 2,0L VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får sjekke med understellsnummeret... Må til bunns i dette.

Kan jo være noe import-montering av disse avstiverne (eller hva nå det er)...?

 

Så sant så sant....Ta et par bilder av din også da?? Jeg har utrolig liten tvil til at dette er orginalt:) Ikke for å dømme bilen din, men det er noe som ikke stemmer med de stivera...Syns det virker rart at din er "mix" bil i og med at dn er så utrolig sinnsykt strøken! Ingen av disse "jalla" bila er så strøkne....

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sant så sant....Ta et par bilder av din også da?? Jeg har utrolig liten tvil til at dette er orginalt:) Ikke for å dømme bilen din, men det er noe som ikke stemmer med de stivera...Syns det virker rart at din er "mix" bil i og med at dn er så utrolig sinnsykt strøken! Ingen av disse "jalla" bila er så strøkne....

 

kjem no heilt and på det, min va temmeli strøkken når han rulla ut av garasja i molde i 2000 eller ka det e

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

1986 Ford sierra 2,0L VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjem no heilt and på det, min va temmeli strøkken når han rulla ut av garasja i molde i 2000 eller ka det e

 

6 år siden ja! Men bilen forfaller fort? Har aldri sett en skjøte eller mixe bil som er så bra stand osv som hans bil er. Det virker litt rart.

 

Kan være en brakett til feks en nmt telefon type stor som var veldig populær å ha baki bilen sin på 80 tallet. Ser egentlig lite orginalt ut

 

Har spurt noen som har peil på dissa bila. Dem sier det er noe som ikke skal være der i det hele tatt egentlig.. Telefon? Det sitter en på hver side, grenser til svær telefon da :P

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det på begge sier ja? trodde det var på ene siden bare, kan jo hende direktøren måtte ha to telefoner (nmt`s svar på isdn hehe), kanskje det var en eller annen fjott som lagde de brakettene i håp om at bilen skulle bli mye stivere og at 200`n skulle få sport quattro egenskaper (bare lufter ideèr her)

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det på begge sier ja? trodde det var på ene siden bare, kan jo hende direktøren måtte ha to telefoner (nmt`s svar på isdn hehe), kanskje det var en eller annen fjott som lagde de brakettene i håp om at bilen skulle bli mye stivere og at 200`n skulle få sport quattro egenskaper (bare lufter ideèr her)

 

Hehehehe...Han må ha vært veldig dum hvertfall :D

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det på begge sier ja? trodde det var på ene siden bare, kan jo hende direktøren måtte ha to telefoner (nmt`s svar på isdn hehe), kanskje det var en eller annen fjott som lagde de brakettene i håp om at bilen skulle bli mye stivere og at 200`n skulle få sport quattro egenskaper (bare lufter ideèr her)

 

hehe , er på to biler , skulla funne fleire som hadde ombygde biler å sett om dei hadde desse avstivingane, å at en bil forfell fort e no so, men din sin mikkel som er orginal berre me 100 chassinummer ser ikkje strøken ut heller , so har ikkje nåke å sei om bilen er ombygd eller ikkje, kjem heilt and på eigeren!

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

1986 Ford sierra 2,0L VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe , er på to biler , skulla funne fleire som hadde ombygde biler å sett om dei hadde desse avstivingane, å at en bil forfell fort e no so, men din sin mikkel som er orginal berre me 100 chassinummer ser ikkje strøken ut heller , so har ikkje nåke å sei om bilen er ombygd eller ikkje, kjem heilt and på eigeren!

 

Jeg sa "mixa" eller skjøta biler..Min er mixebil....!!! Og jeg mente ikke at ting så strøkent ut heller. Poenget er at på Jan Henrik sin funker alt og alt er strøkent...Så vidt jeg vet!

 

Det er deti kke på disse andre jallabila...Der er det alltid noe som er fuck..Men vet ikke jeg!..Vedlikehold har litt å si det å ja!

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa "mixa" eller skjøta biler..Min er mixebil....!!! Og jeg mente ikke at ting så strøkent ut heller. Poenget er at på Jan Henrik sin funker alt og alt er strøkent...Så vidt jeg vet!

 

Det er deti kke på disse andre jallabila...Der er det alltid noe som er fuck..Men vet ikke jeg!..Vedlikehold har litt å si det å ja!

 

no sitt ej he bakfoll å ikkje gidd å krangle men kjem no heilt and på ka bil du bygg om då, tek du inn et strøken eksemplar å sett delane på en 100 so blir det bra, å vedlikehald he alt å sei,!

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

1986 Ford sierra 2,0L VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår