Gå til innhold

Min Audi 200 turbo quattro

Ranger emnet


bdybdal

Anbefalte innlegg

  • Svar 256
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser du tok ut hele AC boksen. Jeg klarte ikke under noen omstendigheter å løfte den ut av bilen min. Den ville bare ikke ut. (jada skrudde den helt løs osv, men de var for stor til å komme opp på en måte! Var alltid noe som butta! Så klarte tilslutt å bytte vifte mens den satt i. Hvordan i huleste klarte du å løfte den ut (nøye forklart)!

Fiat Scudo 2.0 10mod

VW Transporter T4 2.5TDI 01mod

VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider!

Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du tok ut hele AC boksen. Jeg klarte ikke under noen omstendigheter å løfte den ut av bilen min. Den ville bare ikke ut. (jada skrudde den helt løs osv, men de var for stor til å komme opp på en måte! Var alltid noe som butta! Så klarte tilslutt å bytte vifte mens den satt i. Hvordan i huleste klarte du å løfte den ut (nøye forklart)!

 

 

4skrua under hanskerome som må løysast, so satt den fast på ei slaks pakkning, når du klarte å løfte på ac boksen, so vreid du den nedover slik at dinna tanken akkurat gjekk klar.

 

den måtte vridas nesten 180 grader før du fekk den ut. slik at gasstanken kom opp fyrst

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

1986 Ford sierra 2,0L VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay. Som sakt. Hadde den løs. Men klarte liksom bare ikke å få løftet den UT! Så fikk dratt den rundt og vridd den neddi der til jeg fikk plass til å få ut og inn vifta. Men da veit jeg til en annen gang hvordan jeg i tilfelle skal gjøre det for å få boksen UT av bilen :)

Fiat Scudo 2.0 10mod

VW Transporter T4 2.5TDI 01mod

VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider!

Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi nok svaret på disse "stagene" dere har. Det virker som det er biler med avtagbart feste som har disse.....De "vanlige" festene har stag mye lengre framover under bilen..Stagene i bagasjen er nok for å kompensere for korte stivere under bilen.

 

0669_1.jpg

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der he du staga mine jaa,

 

ken so va so skrå siker på at ditta va nåke sleggemekk mikkel

 

Det var ikke bare meg:) Men jeg fikk forklaring og da gikk jeg med på det, for det ser litt jall ut :)

 

Men men...

 

Arbeidsbenk ja, det er kos. Var å kjøpte en del verktøy i stad jeg...

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke bare meg:) Men jeg fikk forklaring og da gikk jeg med på det, for det ser litt jall ut :)

 

Men men...

 

Arbeidsbenk ja, det er kos. Var å kjøpte en del verktøy i stad jeg...

 

ja begynn å bli bra me verktøy no, treng berre en sikkeli kompressor å et par luftskralle å muttertrekkar,

 

so skrallenøkkel i 21 og 24 ha også gjort sei

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

1986 Ford sierra 2,0L VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

El ruta på passasjer døra slutta å virke, her en ta daga , so demonterte å smurte opp viren og ha ut motoren og fekk skjekka børster og blåst reint inn i motoren, so sette eg det sammen igjen, so funka det fint, men den er nåkk ikkje heilt 100% er det nåken som har en motor frå samme ka audi 100/200/80/90 so e det berre å sei i frå

 

HPIM0090.jpg

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

1986 Ford sierra 2,0L VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har til alle 4 dørene....Ruter rammer og motorer..

 

Jeg hadde samme problemet som deg, jeg bare hadde alr fra hverandre og smurte opp igjen og pussa reint..ble helt strøkent det.

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har til alle 4 dørene....Ruter rammer og motorer..

 

Jeg hadde samme problemet som deg, jeg bare hadde alr fra hverandre og smurte opp igjen og pussa reint..ble helt strøkent det.

 

ej demonterte berre motoren å fekk den til å gå igjen, so smørte ej inn wiren med gris.

men treng ikkje heile mekanisma, treng berre en motor, kjekt å ha ligande til en gong dei går

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

1986 Ford sierra 2,0L VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, returslange på radiatoren hoppa av i dag, plutseli vika ikkje servoen å kjølevassalarm kom opp, stoppa bilen å slange ha hoppa av, må ha stått å spruta på servo pompa sånn at den spann, so va det å sitte i minus 15 å vente på forsyninga me kjølevæske å varmevaten. fylte opp å alt virka bra,

men er so mykje luft i systemet at den små koker, nåken so veit en lett måte å lufte det systeme på , uten å tappe heile driten å ha på nytt

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

1986 Ford sierra 2,0L VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår