Gå til innhold

Min Audi 200 turbo quattro

Ranger emnet


bdybdal

Anbefalte innlegg

Har avtagbar krok ja: a200avtagbarkrokdo0.th.jpg

 

Andre kule bilder...:a200gravelaccel1zq9.th.jpga200gravelaccel2vh8.th.jpga200gravelaccel3aw8.th.jpga200leftsidewi4.th.jpg

Ble litt leking på grusen... men bare litt.

 

Her er fra VW Audi-treff i Alta i sommer, hvor jeg dro hjem med premie for beste Audi på treffet:

img0514dp5.th.jpgimg0530vk3.th.jpgimg0787tr5.th.jpgimg0746ff6.th.jpg

Beetelen tilhører også Tromsø og dro hjem med beste VW på treffet.

 

Her er de nå berømte stagene i bagasjerommet: a200trunkrf9.th.jpg

 

Og her er vel grunnen til nettopp de stagene i bagasjerommet: frasiden6xn.th.jpg

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 256
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har prøvd å skifte varmeappvifta, men uten hell. Hvordan i hule får man ut vifta??

Kan du forklare litt hvordan man går frem?

Jeg har tatt av ene vinduspussern og det dekslet. Men får ikke løs noe på den svarte boksen

vifta sitter i. Jeg trodde kanskje at man måtte ta ut hele boksen.

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mikkel bruer@ bildet som jahny har lagt ut fra etka: er org katalog for audi vw, ja på toppen er det jahny,s jeg har lånt å lagt in

er vel ikke nødvendi å bruke så mye energi på sååå lite??

lure du så spørr bare, kan sikkert hjelpe med no, har ikke plokka ut nå varrmeapp i audi 200, så ut som en FÆÆL jobb, på lik linje som volvo 240

riktig god (h)jul til alle her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mikkel bruer@ bildet som jahny har lagt ut fra etka: er org katalog for audi vw, ja på toppen er det jahny,s jeg har lånt å lagt in

er vel ikke nødvendi å bruke så mye energi på sååå lite??

lure du så spørr bare, kan sikkert hjelpe med no, har ikke plokka ut nå varrmeapp i audi 200, så ut som en FÆÆL jobb, på lik linje som volvo 240

riktig god (h)jul til alle her....

 

Trenger ikke mer forklaring om de staga, for min bil trekker det samme som Jan Henrik sin til tross for at min IKKE har de staga. Samma med Ralliart sin :)

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nåkk om dissa staga, driv å små putla me nåke små ting på bilen får tida, små feil på det elektrikse anlegge å sånne små ting, har tenkt å ta ut matte i dørken å sjå om der er vått, og kanskej rust ikkje veit ej, men so legge omm nåke straumledninga som er gløymt av dei so bygde om bilen eller trur dei har gløymt det, får sjå når teppet er av

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

1986 Ford sierra 2,0L VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du masse elektriske feil siden du piller fra hverandre hele bilen?

 

nei har ikkje det, einaste det at coupe lyse ikkje starter når eg later opp døra, men so tenkte ej at ej skulle ta ut gølvteppe får å sjå om der var vaten å rust, det lille ej he skjekka so va der vaten men ikkje rust.

 

men når ej fyrst skrudde sønt so mykje tenkte je å rydde opp i ledningane so e i dashen, der ser no ikkje ut, gammle anlegskabla til dei aktive høgtalarne å mykje pluggar til blaupunkt spelaren som har stått orginalt

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

1986 Ford sierra 2,0L VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår