Gå til innhold

Min Audi 200 turbo quattro

Ranger emnet


bdybdal

Anbefalte innlegg

  • Svar 256
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

To kompiser av meg har slik lancia du nevnte, og han ene har gule koni som er justert på det hardeste. Den ble FOR stiv ja!

Men jeg på V8'n min, har framdemperne på det hardeste, og bakdemperne har jeg justert en runde løsere enn det hardeste.. hehe, om du skjønte hva jeg mente? ;)

V8'n er ikke pinne stiv, den er bare LOVELY!! Den krenger ikke så fælt lenger, men er ikke på noen måte blitt ukonfy stiv.

Får man først smaken på gode biler,

så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To kompiser av meg har slik lancia du nevnte, og han ene har gule koni som er justert på det hardeste. Den ble FOR stiv ja!

Men jeg på V8'n min, har framdemperne på det hardeste, og bakdemperne har jeg justert en runde løsere enn det hardeste.. hehe, om du skjønte hva jeg mente? ;)

V8'n er ikke pinne stiv, den er bare LOVELY!! Den krenger ikke så fælt lenger, men er ikke på noen måte blitt ukonfy stiv.

 

jepp, men når du kjøre lancia då skla det vær litt jeveli,

å dei bilane sitt no so støpt på veie , sko ikkje tru det va teknisk muli

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

1986 Ford sierra 2,0L VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de tåler så lite skryt.. :D

Så fort du sier til eierne at bilene er litt stilige, så gliser og sikler de i evigheter.. Åsså står de 3 uker og skrur bil, og kjører ei uke :D

 

De bilene er tøffe, men de holder lite. Forbannelse over dem, heh....Men fiks noen freshe bilder av bilen a Bjarte:D

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår