Gå til innhold

Skoda octavia rs 240kmt

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 254
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er vel ingen grunn til å tvile egentlig. Det kan da ikke være så mange octavia rs i det aktuelle området. Skulle vel ikke være noe problem å finne den.

 

Hvordan vet Politiet at det er en RS? Kan for min del være en 1.8 med effektanlegg. At dem skriver det i filmtittelen sier jo like mye som at jeg har 600 hk i min 2.3E K-jet.

 

HHA delte mine tanker på ordet.

 

Syns og det er litt mystiskt at dem slipper unna fengeslsstraff når dem nå først er "tatt". 139 km/t mot 141 km/t som er grensa hvor lappen ryker. For meg virker det som om dette er en sats dem har satt på farta for å være snill mot føreren, eller fordi dem egentlig mangler beviser, og er redd at hvis føreren velger å gå rettens vei at det ikke vil holde.

 

Kan ikke noen måle opp strekninga å regne litt på hva farten EGENTLIG er? Trenger ikke være hjerneforsker for å finne det ut.

 

Veldig spektisk til alt dette, men må jo ærlig innrømme at det dem har surra sammen her, enten det er ekte eller falskt, endrer litt holdninger blant folk som velger å filme slikt og legge det ut.

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok flere enn denne karen i det området som kjører Skoda..

Joda, men nå er vel vedkommende funnet basert på de elektroniske spor som finnes.

De kan ha fått utlevert IP til den som lastet den opp, de kan ha sporet brukernavnet på en måte, osv. Om de da finner vedkommende som har lagt ut filmen, og han tilfeldigvis eier en Skoda Octavia RS, og ikke vil si hvor han fikk tak i filmen, så begynner det nok å ringe noen klokker. :)

For om det ikke er han, så tror jeg han hadde sagt hvor han fikk filmen fra, istedet for å betale boten til en annen person, siden han da er uskyldig.

 

Men det blir bare spekulasjoner, inntil noen her inne finner ut hvem vedkommende er, og kan få den skikkelige historien. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ingen grunn til å tvile egentlig. Det kan da ikke være så mange octavia rs i det aktuelle området. Skulle vel ikke være noe problem å finne den.

 

Man kan jo faktisk stille seg det spørsmålet om filmen virklig er sann i det heletatt. Har man litt kunnskaper innenfor videoredigering så tror jeg det ikke er noe problem å stille på hastigheten på bilen osv men samtidig ha normal hastighet på stemmer. Såklart er det mange faktorer som spiller inn men selv mener jeg politiet ikke har tilstrekklig med bevismateriale mot den vedkommende.

 

At speedometeret står laaangt over halvveis kan jo også endres på.

 

 

Kan også være sånn som andre har sagt her. At politiet ikke har hatt tilstrekklig med bevis mot sjåføren og derfor har satt en mild straff på sjåføren som den personen har godtatt.

Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette hørtes bullshit ut. for det første kan du IKKE fine ut av hvem som hverken satt på eller hvem som kjørte da du ikke ser trynet dems. man kan ikke se hva slags bil det er heller og derfor kan man ikke gå utifra det. om noen skryter på seg at det er en octavia kunne så likegjerne vært en maranello!!

 

Jeg tror at de enkelt å greit oppsøkte dem som eier en slik bi i nærområdet og ringte gutten. han dreit deretter i buksa på seg av skrekk og innrømte kjøringa eller filminga

 

Dette er bare tull. og hvordan faen skal dem klarer å beregne snitthastighet på noe de IKKE har måling på? kun det som blir sagt.

 

OG IGJEN: når de mener dette er sååååå forbanna alvorlig å kjøre 240KM/T... hvorfor bare gi han bot. og ikke ta lappen??......

 

Dette er kun bs!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg valgte å ta boten jeg fikk fordi det var den billigste utveien. hadde jeg nektet ville det gått rettens vei og jeg hadde garantert tapt. filmen er ekte og er IKKE filmet av sjåføren men en som satt på, eier en kjørte. men de kan ALDRI få det bevist. han som satt på kan ikke få bot, i det tilfellet må sjåføren være full for at passajer kan få straff. dere er mest sannsynlig misunnelig fordi jeg faktisk har hele norges media og det lokale politiet i ryggen som kan bekrefte at min skoda faktisk er god for 240km/t. alle kan skryte på seg dette, men jeg betalte 8500 for å få det bekreftet. men, jeg kan selfølgelig ha lånt bort bilen til en kompis som utførte dette for meg, jeg tar på meg skylden og han betaler boten for meg...

 

så med andre ord er det bare di som var i bilen da det skjedde som vet sannheten. og den kommer ALDRI ut. takk for støtten :-P

 

|han er en god sjåfør skal jeg hilse å si ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg valgte å ta boten jeg fikk fordi det var den billigste utveien. hadde jeg nektet ville det gått rettens vei og jeg hadde garantert tapt. filmen er ekte og er IKKE filmet av sjåføren men en som satt på, eier en kjørte. men de kan ALDRI få det bevist. han som satt på kan ikke få bot, i det tilfellet må sjåføren være full for at passajer kan få straff. dere er mest sannsynlig misunnelig fordi jeg faktisk har hele norges media og det lokale politiet i ryggen som kan bekrefte at min skoda faktisk er god for 240km/t. alle kan skryte på seg dette, men jeg betalte 8500 for å få det bekreftet. men, jeg kan selfølgelig ha lånt bort bilen til en kompis som utførte dette for meg, jeg tar på meg skylden og han betaler boten for meg...

 

så med andre ord er det bare di som var i bilen da det skjedde som vet sannheten. og den kommer ALDRI ut. takk for støtten :-P

 

|han er en god sjåfør skal jeg hilse å si ;-)

 

 

synd du ikke fikk mer i bot. SKulle tatt bilen og sertet.........

Og ja, vi er veeeldig missunelige fordi du har så mye oppmerksomhet. Vedder på at du har vært DRITT nervøs i en uke nå

87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM *

98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT *

99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT *

07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg valgte å ta boten jeg fikk fordi det var den billigste utveien. hadde jeg nektet ville det gått rettens vei og jeg hadde garantert tapt. filmen er ekte og er IKKE filmet av sjåføren men en som satt på, eier en kjørte. men de kan ALDRI få det bevist. han som satt på kan ikke få bot, i det tilfellet må sjåføren være full for at passajer kan få straff. dere er mest sannsynlig misunnelig fordi jeg faktisk har hele norges media og det lokale politiet i ryggen som kan bekrefte at min skoda faktisk er god for 240km/t. alle kan skryte på seg dette, men jeg betalte 8500 for å få det bekreftet. men, jeg kan selfølgelig ha lånt bort bilen til en kompis som utførte dette for meg, jeg tar på meg skylden og han betaler boten for meg...

 

så med andre ord er det bare di som var i bilen da det skjedde som vet sannheten. og den kommer ALDRI ut. takk for støtten :-P

 

|han er en god sjåfør skal jeg hilse å si ;-)

 

1. Ikke noe å være stolt av da du setter andres liv i fare.

2. Du kunne gått rettens vei, men hadde tapt. Og like etter skriver du at de ALDRI kan få det bevist? Mulig jeg missforsto deg litt på det punktet.

3. Å betale 8500,- for å få bekreftet at bilen din er god for 240km/t står det ingen steder. Men at den er det stemmer nok :win Du betalte med andre ord 8500,- for å bevise at bilen din kan holde en gjennomsnittsfart på 139km/t. GRATULERER :)

 

Sorry.. Men jeg bare måtte :titties:

hehe

Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg valgte å ta boten jeg fikk fordi det var den billigste utveien. hadde jeg nektet ville det gått rettens vei og jeg hadde garantert tapt. filmen er ekte og er IKKE filmet av sjåføren men en som satt på, eier en kjørte. men de kan ALDRI få det bevist. han som satt på kan ikke få bot, i det tilfellet må sjåføren være full for at passajer kan få straff. dere er mest sannsynlig misunnelig fordi jeg faktisk har hele norges media og det lokale politiet i ryggen som kan bekrefte at min skoda faktisk er god for 240km/t. alle kan skryte på seg dette, men jeg betalte 8500 for å få det bekreftet. men, jeg kan selfølgelig ha lånt bort bilen til en kompis som utførte dette for meg, jeg tar på meg skylden og han betaler boten for meg...

 

så med andre ord er det bare di som var i bilen da det skjedde som vet sannheten. og den kommer ALDRI ut. takk for støtten :-P

 

|han er en god sjåfør skal jeg hilse å si ;-)

 

ka det står i profilen din at du kjøre honda civic før då?

å betale 8500kr får å få bevist at bilen din går i 240km/t, er nåke ta det dumeste eg har hørt

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

1986 Ford sierra 2,0L VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er spent på om vi noensinne kommer til å få vite hvordan politiet kom fram til hvem som kjørte/var passasjer. Og ikke minst hvordan de beregnet farten til 139km/t i gjennomsnitt...

 

Jeg skal begynne å ta med videokamera ut og filme alle politibiler som bryter trafikkregler når de ikke er under utrykning...

Tja, avstand mellom lyktestolper, telle antall lyktestolper i minuttet, blir kanskje litt unøyaktig, men burde fungere.

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ikke minst hvordan de beregnet farten til 139km/t i gjennomsnitt...

Mitt tips er to punkt på filmen, avstanden mellom de, og hvor lang tid det tok mellom dem. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha for en latterlig fyr, vedder på han pisset på seg når politiet ringte han og at han dermed innrømte og godtok et forenklet forelegg. Aldri verden hadde dette holdt i retten og det vet politiet også. Jeg tviler på at politiet hadde gitt han 8500kr i bot hvis de hadde hatt grunnlag nok til førekort beslag

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår