Gå til innhold

Skoda octavia rs 240kmt

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Det eneste bra her er at det er mest sannsynlig kun degselv du dreper (i en elg/autovern) om du kjører over 200 på motorvegen.

 

Hadde vært noe helt annet om man kjørte i 100+ i tett bebyggelse.

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 254
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

JA MEN SÅ FINT FOR DEG AT DU LIKER Å GJØRE ANDRE OPPMERKSOMME PÅ DET!!!!!

 

Han er en voksen gutt som på egenhånd har fått lappen! hva han gjør i etterkant med det får være hans problem! OG NEI jeg driter i hva andre gjør! jeg kunne ikke brydd meg mindre!

 

Og jeg VET at det er en ekstremt stor usannsynlighet for at hverken JEG eller min mor eller søster eller hvem faen det nå måtte være skal bli truffet av en du mener "grisekjører".. jeg er mere redd for folk som Fattern og morra di! som er godt voksne mennesker med lappen i lange tiår som er så jævla perfekte på veien! det er DEM jeg er redd for!

 

hehe. jeg gir opp jeg :P

87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM *

98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT *

99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT *

07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst sugekopp, ble du slått som barn??

Jeg hater folk som alltid må skryte av alle "heftige" ting dem har gjort, og tror dem er så jævlig mye bedre enn alle andre, og har en nedsettende tone når dem snakker om / med andre mennesker. Brenn...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du driter i det kan du vel drite i å blande deg i noe du ikke har peil på også da?... Jeg har mye å si.... og jeg sier det rett ut! men det tåler ikke dere barnerumper å høre. for da er man jo tett og dust og mongo på en gang!

 

er du rasist kanskje? tåler du ikke at andre har meninger?

F¨å deg lappen først du. så synes jeg du kan delta på et BIL FORUM.. intil da kan du henge på noOb.tk

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst sugekopp, ble du slått som barn??

Jeg hater folk som alltid må skryte av alle "heftige" ting dem har gjort, og tror dem er så jævlig mye bedre enn alle andre, og har en nedsettende tone når dem snakker om / med andre mennesker. Brenn...

 

Der ja. du tåler ikke at andre har meninger. jeg tåler ikke at dere feige små jævler gjemmer dere bak en pc skjerm og leker uskyldige!!!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ja. du tåler ikke at andre har meninger. jeg tåler ikke at dere feige små jævler gjemmer dere bak en pc skjerm og leker uskyldige!!!

Selvfølgelig tåler jeg at andre har meninger, jeg tåler også at du forteller dine meninger. Det jeg ikke tåler er måten du legger ut meningene dine på.

Jeg liker ikke folk som tror de er best, og tråkker på andre... en dag møter du faktisk på noen som ikke tåler det, håper jeg!

 

Det kalles folkeskikk, de fleste her i Norge eier det...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså.... en ting som nettop slo meg.. ser at det er mye småjenter her som syter om at folk skal komme seg på bane og oppleve det og blablabla.......

 

HVOR MANGE av dere har EGENTLIG vært på bane? og da snakker jeg ikke om å lufte en sur jævla 240 volvo. her snakker jeg banerigga bil på sitt eget territorium. og hvor mange av dere har egentlig passert over 200? da snakker jeg ikke om å kjøre til 200 så veike ut og ned under fartsgrensa. her snakker jeg om å kjøre MILEVIS med gassen i bånn!?? og ikke nødvendigvis heller bare å kjøret for på lange åpne sletter med 4 felt. også der det er trangt og jævli som skogen f.eks. jeg synes egentlig at det er for mange her som uttaler seg om ting de ikke vet en dritt om. bare det dem har lært og lest i brosjyrer!

 

å kjøre fort har ingenting med å leke kjekkas å gjøre eller å tøffe seg. noen liker det. andre tør ikke. så enkelt er det

og det er de som ikke tør som skriker høyest her.

 

så husk jenter... det er JÆVLI tøft å kjøre fort! helst over 220KM/T.... og du får nonus om du treffer en fjellvegg eller en dum geit på veien! dette må dere prøve.....

 

 

Seriøst lissom......... tuller ikke!

 

Jeg kan bare si det slik at ca 60% av bilene her¨på forumet klarer ikke å passere den magiske grensa som er 200KM/T reel fart.

Så ..... har dere ikke opplevd det! ikke uttal dere heller!

 

heh.. klikka eller;)?

finnes mange som skryter på seg men finnes vel endel nutcases og, f.eks.. overkant av 20 min på 6.9mil delvis bløt vei (regn ut snittet..) på lyse dagen i 80sona på en nokså dårlig riksvei.

 

eller hva med og miste kontrollen i nærmere 250kmt på en skogvei der det er plass til 2 biler og thats it, så baklengs salto ut i grøfta etter ha sklidd 80-100meter baklengs med låstehjul. dude, min sierra 2.0 gikk i over 200kmt ffs.. alle andre enn deg er ikke fitter.. og om du tenker "ja men det er bare skogvei" så kan jeg legge til endel sidelengs kjøring i bergen sentrum, hamar, lillehammer, trondheim og litt i nord. holder det for deg?

 

og det er nok fler som kjører sånn her inne også tipper jeg.

 

200 er ikke saken, 300 + er saken... det er derimot veldig få som har vært over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heh.. klikka eller;)?

finnes mange som skryter på seg men finnes vel endel nutcases og, f.eks.. overkant av 20 min på 6.9mil delvis bløt vei (regn ut snittet..) på lyse dagen i 80sona på en nokså dårlig riksvei.

 

eller hva med og miste kontrollen i nærmere 250kmt på en skogvei der det er plass til 2 biler og thats it, så baklengs salto ut i grøfta etter ha sklidd 80-100meter baklengs med låstehjul. dude, min sierra 2.0 gikk i over 200kmt ffs.. alle andre enn deg er ikke fitter.. og om du tenker "ja men det er bare skogvei" så kan jeg legge til endel sidelengs kjøring i bergen sentrum, hamar, lillehammer, trondheim og litt i nord. holder det for deg?

 

og det er nok fler som kjører sånn her inne også tipper jeg.

 

200 er ikke saken, 300 + er saken... det er derimot veldig få som har vært over.

Jah også hvis hvis hva om å men og kanskje. sierran din klarer ikke 200 og 300 kan du synge lenge etter.

 

at du ikke har kontrollen på dine kjøretøy og må rygge ut i grøfter viser jo bare at du ikke eier kontroll. så lol@you.

 

Og som jeg har sagt heeeeeeletiden. jeg driter i hva du eller hva andre gjør. det er helt uintressant om dere så har kjørt i 400! men de fleste her er for feige til å inrømme det fordi dem hiver seg på flertallet her om å være mr. perfekt på forumet! DET er et tema!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah også hvis hvis hva om å men og kanskje. sierran din klarer ikke 200 og 300 kan du synge lenge etter.

 

at du ikke har kontrollen på dine kjøretøy og må rygge ut i grøfter viser jo bare at du ikke eier kontroll. så lol@you.

 

Og som jeg har sagt heeeeeeletiden. jeg driter i hva du eller hva andre gjør. det er helt uintressant om dere så har kjørt i 400! men de fleste her er for feige til å inrømme det fordi dem hiver seg på flertallet her om å være mr. perfekt på forumet! DET er et tema!

 

jeg sa ikke at sierran min gikk i over 300, problemer med og lese? og jo sierran min gikk i over 200 heh, hvem er du til og si imot på det? funny dude er du. og du snakker om at andre er mr.perfekt, hvem prøver du og være mr.know-it-all. snakker om kontroll og ikke kontroll, hvis du hele tiden presser bilen din til det ytterste så går det feil en gang, er nok med en liten oljeflekk iveien hvis du kjører maximum, så jeg skjønner jo at du ikke er en av de som har kjørt noe særlig sykt i veien. så du kan jo egentlig bare legge opp nå med en gang? du er jo en av dem som prater piss. t.t kos deg :D so lol@you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min sierra 2.0 gikk i over 200kmt ffs..

 

og det du målt med gps? eller har du målt det med speedo? som viser ganske mye feil?

 

har selv bare hatt lappen i 7 mnd. har hatt 200(i følge speedometre) og synest det er vældi stor fart.

 

er ganske enig med det sugekopp sier..

tror ikke alle her på forumet holder fartsgrensen. eller tester bilene sine hva dem er gode for

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unskyld meg sussebassen.

 

Skal rette på deg noe her. om du har passert 6.9mil med en rx7 på 20min. Happy happy joy joy for deg lillevenn! må si at jeg er imponert at du klarte å holde deg så lenge på veien!

 

Jeg sa aldri at bilen din klarte 300. så du må nokk lese det jeg skrev en gang til. jeg sa at den ikke klarte 200 en gang!

 

om du presser dine biler til det ytterste. da er vel du like tett i huet som meg og han fantomet med octavian da?.. hvorfor faen rakker du ned på meg egentlig da?.. fordi du skriver piss. og har ikke fått med deg halvparten av det som skjer i denne diskusjonen så pliz stfu!

 

og om du mener at en LITEN olje flekk har mye å si når du passerer det ufattelig lille punktet i nærmere 200km/T må jeg si at du er fysikk mestern for i dag. Jeg gratulerer deg med diplom!

 

Jeg synes du skal rulle inn i virkeliheten igjen jeg. og neste gang kan du titte på speedoen til han du satt med på som kjørte så fort så kan du memorisere siffrene og helst ikke legge på noen km!

 

det er ingen sak i dag å nå 200 grensa med en helt gjennomsnittlig bil fra 98++.

poenget er heller hvor lenge du holder deg på den grensa eller gjerne over den!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du driter i det kan du vel drite i å blande deg i noe du ikke har peil på også da?... Jeg har mye å si.... og jeg sier det rett ut! men det tåler ikke dere barnerumper å høre. for da er man jo tett og dust og mongo på en gang!

 

er du rasist kanskje? tåler du ikke at andre har meninger?

F¨å deg lappen først du. så synes jeg du kan delta på et BIL FORUM.. intil da kan du henge på noOb.tk

Barnerumpe? Barnerumpe? Virkelig morsomt å ikke ha argumenter.

 

Rasist er jeg ikke, pigmentsammensetningen i huden til en person.. driter jeg virkelig i. Så lenge de ikke opptrer som idioter med kaktuser i baken, som deg.

 

Og jeg gjentar, om du ikke kan eller vil lese, førerkort for klasse b er ikke en forutsetning for å ha evne til å tenke, fundere, mene og sist men ikke minst, du kan ha fornuft selv uten lappen. Helt sant!

 

Morsomt når en ikke har andre argumenter enn "haha, du har ikke lappen". Nesten like bra som å avvise personer som poster saklig og har peil, fordi de ikke er eldre enn f.eks. 16 år, fordi en ikke har argumenter selv.

 

Har lite i mot å kjøre for fort, men det er grenser, og få en ting inn i det helvetes lille hodet ditt, det er ikke bare DIN sak hva du gjør på veien, det er alles sak, vi kan få det stygge trynet ditt alt for raskt mot oss mens du svaier over veien og fronter med oss.

 

Kos deg med livet ditt, ikke krasj, i oss. :)

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår