Gå til innhold

Skoda octavia rs 240kmt

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

dere sier at det er teit at dem bruker så mye ressurser på å ta slike tilfeller som dette. Husk at man må tenke litt fremover, når dem lar ett slik tilfelle ligge å ikke gjøre noe med det, så tenker dermed nestemann at "så lenge det er midt på natta og ingen biler ute så kan jeg bare kjøre så fort jeg vil, for dem henlegger jo bare saken uansett om det blir merket på noen som helst måte".

Liten tue velter stort lass, dette tilelle kan være avgjørende for at dette skjer igjen, og om de ikke bruker ressurser på denne saken så viser de kun at dem lar slike tilfeller gå.

Uansett så er det idiotisk og uansvarlig om man er alene på veien og det er midt på natta. Jeg skal godta to unskyldninger om du føler at du må råkjøre slik, du er enten en komplett idiot eller at du vil ta livet av deg selv!!!

 

Hvordan skal man klare å ta dem ut i fra det video klippet??

 

Man ser ingen kjennemerke på bilen, eller man ser ikke hvem som kjører.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 254
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvordan skal man klare å ta dem ut i fra det video klippet??

 

Man ser ingen kjennemerke på bilen, eller man ser ikke hvem som kjører.

 

Nå vet ikke jeg hvordan det er på denne vegstrekningen, men langs mange veier har statensvegvesen trafikkkameraer, noe som kan hjelpe politiet dersom de finner dato for kjøringa osv

http://www.oljalyn.com/slauk / www.98super.no / http://www.slauk.deviantart.com

FOTO AV DIN BIL? Send meg en PM/ Mail, så gjør vi kanskje en avtale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha, synd jeg ikke verken så dette på NRK eller den filmen.

SKulle vært moro :)

er mulig du med skodaen burde fjerne Emblemene dine, og kjøre litt pent framover :)

 

Den ligger ute her:

 

http://klipps.no/240_km_t_pa_e_18/

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal man klare å ta dem ut i fra det video klippet??

 

Man ser ingen kjennemerke på bilen, eller man ser ikke hvem som kjører.

 

har da ingen ting med å ta de som er på videoen!

Poenget er at det skjer et tiltak mot idiotkjøring, det er ett lovbrudd og helt idiotisk. Så når det dukker fram en video om dette så burde det undersøkes. Når man begynner å hennlegge saker bare fordi man ikke får fram noe tydelig på en video går det langt over streken, skal ikke mye tankegang for å skjønne det? Politiet har mye mer peiling enn de fleste tror, og da kan ha muligheten for å spore hvor denne filmen f.eks stammer fra. Og når trådstarter skriver at det er en kamerat av han som har bilen....sier seg selv at det ikke er umulige å løse hvem som kjørte bilen????

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal man klare å ta dem ut i fra det video klippet??

 

Man ser ingen kjennemerke på bilen, eller man ser ikke hvem som kjører.

En måte er vel å finne ut hvem som la opp klippet, og gå den veien..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet ikke jeg hvordan det er på denne vegstrekningen, men langs mange veier har statensvegvesen trafikkkameraer, noe som kan hjelpe politiet dersom de finner dato for kjøringa osv

 

Trudde ikke sånt var lov jeg.. Har hørt at de har ikke lov og filme oss vis vi ikke gjør noe galt da! datatilsynet kaller det for overvåking! Samme som med de gjennomsnitts fotoboksene ikke ble lov heller pga da ble dette til overvåking av folk! vis dette da skjer så er du ikke uskyldig til det motsatte er bevist! da er du skyldig til det motsatte er bevist!!

 

Kan hende jeg er helt på jordet nå, men mener det er sånn!

1992 Mazda Mx6 2.5i V6 <------ My car

...:::Det er ikke farten som dreper, men hvor fort du stopper:::...

Besøk http://www.mazda-ogn.org

 

har hatt:

Mazda 626 94 1.8 glx

volvo 242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen for faen, her er det INGEN beviser, man ser ikke skiltnr, ikke åssen bil det er, ikke hvem som kjører, eller om det er i Norge ellerNO! Så her ville jeg blånekta, UANSETT... Om du blir kontakta, ikke godta noe som helst..

Dette blir for dumt.. 240 er ikke såå ille på e18, med en bil som faktisk er litt "sportsbil.." (bremser, dekk osv)

 

Skjønner ikke hva politiet tenker på engang, når di sier di ska etterforske, di bare driter seg ut.. Her bæsjer di skikkelig på leggen!!!

Hjelper ikke om det står at det er i Norge, eller om det er en octavia, når di ikke har bevis!

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår