Gå til innhold

Skoda octavia rs 240kmt

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 254
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har hatt 250 med pigg frie vinterdekk selv. Men det var opp til 250 og rett ned i 120 igjen. Står foresten 92Q på dekket. Er ikke det hastighets betegnelsen? Og hvor mye vil det si at de er godkjent for?

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt konge detta da!

 

noen kompiser av meg har film av at de passerer 280km/t!

 

da hadde det nok blitt oppstyr i dette naivet landet...

 

hatt mang engang lyst til å filme selv og men har da ikke no kamera så...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier ikke datatilsynet å stille opp når det kommer opp slike saker?

Mener at dette ikke er gyldig bevis for å ta fra noen førerkorte? var det ikke en lignende sak for noen år tilbake?

“Thank god there’s no 48-hour race anywhere in the world, because chances are nobody could beat Porsche in a 48-hour race. They’re probably the only cars in the world that would stand-up for something like that.”

 

Carroll Shelby

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo nok av dragrace-videoer på StreetFire (for eksempel) med diverse biler som kjører alt for fort, og av og til med mer info om bil også (mod-list, for eksempel, litt forum-browsing så finner man fort frem til eieren) og så vidt jeg vet skjer det ikke så ofte sterke reaksjoner der borte.

 

Vi kan alle være enige om at en ting er å kjøre for fort, det gjør "alle". En annen ting er å filme det og legge det som skrytevideo ut på nettet, det gjør ikke alle. Riktignok skjønner jeg ikke at det å være ung og kjøre en Octavia RS kan være nok til å bli siktet for dette.

 

Dersom de ikke har fler beviser enn dette burde vel saken bli henlagt på grunnlag av bevisets stilling. Når en tyv av en stjålen bil blir funnet sovende i bilen, og en slik sak blir henlagt på grunnlag av bevisets stilling, må da denne bli det hvis dette er alle bevisene de har.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv kjørt 230km/h. i Norge.

Det var på en helt vanlig landeveg, strekket var heller ikke veldig rett.

Skal heller ikke si at det ikke var i tettbygd strøk, og fartsgrensen på stedet var betraktelig lavere enn 80 i allefall.

Har sittet på i over 240km/h. med piggdekk, og kan ikke helt skjønne hvorfor folk driver å prater om fartsbegrensning på dekk.

Jeg synes det er idioti å kjøre over 180km/h. uansett.

Og tro meg, det er STOR forskjell på 200km/h., og 240km/h.

 

Har kjørt så fort bare en gang, og tror det kommer til å bli med det, for det holdt på å gå mildt sagt veldig galt.

Veldig glad for at det var en busslome akkurat i den svingen jeg holdt 230 gjennom i allefall.

 

Hilsen vettskremt.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skurk. ikke vet jeg hvor du har kjørt elle rhvordan.. men du kan gjerne få lov til å sitte på en tur i 180-200 på snø føre i tett skau..... så skal du se hva som er morro..! 200 eller 240 er ikke så stor forsjell på en åpen vei som dette. i grunn er ikke 200 fort i det heletatt til at du ikke kan ha kontrollen på hva som skjer

 

seff om idioten forran deg kjører 50 og skal UT forran deg er det en annen sak. men ikke glem at veiskulderne i norge er ufattelig breie.! man finner på en eller annen måte å la være å slippe gassen på!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha...skurk du har de villeste historier! du måtte få 6er i norsk!

 

hvem faen berger seg ved hjelp av en busslomme i 230 kmt! hahahahaha..ler meg ihjel!

 

Jeg gjør det.

Har opptil flere bakenforkjørende vitner på det.

jeg kjørte først, han andre kom etter, og ble berget av busslomma han også.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår