Gå til innhold

Skoda octavia rs 240kmt

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 254
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Etter min mening så er ikke dette så jævlig lurt å legge på nett! Blir bare mer snut på veiene som i og for seg ikke er dumt egentlig men da kan man ikke leke seg i mere hensynsfull kjøring og fart!! 240 km/t er rett og slett dumt som faen!! garantert og drepe deg selv og andre vis det smeller!

 

Idioter!!!!! <---- MIN MENING OM DE SOM FILMA OG KJØRTE HER!

1992 Mazda Mx6 2.5i V6 <------ My car

...:::Det er ikke farten som dreper, men hvor fort du stopper:::...

Besøk http://www.mazda-ogn.org

 

har hatt:

Mazda 626 94 1.8 glx

volvo 242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du så sinna for da? :)

Hvis du klager på mer trafikkpoliti, så er vel du en av de som "råkjører"?..

Og da er det kanskje like greit at det blir mer trafikkpoliti.

hormonelle wannabe gatebilracere er skumle ting i trafikken.

 

Og hvis du ikke er en av dem, hvorfor gidde å bry seg når det ikke går utover deg:) - Er ikke rart det blir krig i verden

 

har da ikke sagt at jeg ikke kjører fortere enn grensa, men er stor forskjel på 140 og 240, det burde faktisk du også klare å skjønne, og da i tillegg filme det er jo helt hjernedødt.

www.bilforumet.no/faq

Reinoud sier:

tits are good

Reinoud sier:

white RS6 too

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter min mening så er ikke dette så jævlig lurt å legge på nett! Blir bare mer snut på veiene som i og for seg ikke er dumt egentlig men da kan man ikke leke seg i mere hensynsfull kjøring og fart!! 240 km/t er rett og slett dumt som faen!! garantert og drepe deg selv og andre vis det smeller!

 

Idioter!!!!! <---- MIN MENING OM DE SOM FILMA OG KJØRTE HER!

 

 

Er vel ikke garantert at når det smeller, så smeller det i andre:fatality:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har da ikke sagt at jeg ikke kjører fortere enn grensa, men er stor forskjel på 140 og 240, det burde faktisk du også klare å skjønne, og da i tillegg filme det er jo helt hjernedødt.

 

Å kjøre for fort, er å kjøre for fort, hvem bryr seg om bagateller som margin? :)

( )Volvo 940 turbo

- Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." -

- La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så idiotisk å filme det eller å kjøre, er ikke bare disse som har kjørt over 200 -og filma det. Men det å legge det på nett, er idiotisk. Både her på bilforumet, og YouTube..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, hørte om denna filmen på p3 nyhetene idag! :P

"Det har i løpet av de siste dagene blitt lagt ut en film på internett der en bil filmes i 240km/t på e18 drammen - asker, politiet: "Desverre er det ingenting vi kan gjøre med saken"

Artig... trur snuten henger over oss her *se seg over skuldern*

 

Vel det VET vi at de gjør! Og aviser....

:puke:

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjøre for fort, er å kjøre for fort, hvem bryr seg om bagateller som margin? :)

 

Poenget er vel andre trafikkanter ? Er jo litt større sjanse å dra med seg andre i en fart av 240 kontra feks 140... Jeg ville iallefall sett litt verre på 240 enn 140.

 

Men, uansett er det for fort, iallefall i forhold til fartsgrensa :)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter min mening så er ikke dette så jævlig lurt å legge på nett! Blir bare mer snut på veiene som i og for seg ikke er dumt egentlig men da kan man ikke leke seg i mere hensynsfull kjøring og fart!! 240 km/t er rett og slett dumt som faen!! garantert og drepe deg selv og andre vis det smeller!

 

Idioter!!!!! <---- MIN MENING OM DE SOM FILMA OG KJØRTE HER!

 

Enig!!!

Har ikke sett filmen da den er fjerna, men å kjøre slik mellom Lier og Drammen på E18 er ikke akkurat smart da det i den farta er forsåvidt dårlig oversikt fremover dersom du plutselig må stoppe. Og en unnamanøver i den farta er jo dømt til å gå gæli'!

 

Har selv vært med i 220+ opp Lierbakken for mange år siden (ut av gamle Lier-bommen), og selv om man der kunne se at det ikke var trafikk oppi bakken, tok vi allikevel igjen biler styggfort. Ble bremsa godt ned i god tid før tunnelen, og fortsatte i normale hastigheter videre.

 

Og ikke trivelig dersom bremser begynner å "fade". Da har du nesten ingenting å stille opp med. Har selv erfart "fading". Eneste som bremser da er motoren.

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig!!!

Har ikke sett filmen da den er fjerna, men å kjøre slik mellom Lier og Drammen på E18 er ikke akkurat smart da det i den farta er forsåvidt dårlig oversikt fremover dersom du plutselig må stoppe. Og en unnamanøver i den farta er jo dømt til å gå gæli'!

 

Har selv vært med i 220+ opp Lierbakken for mange år siden (ut av gamle Lier-bommen), og selv om man der kunne se at det ikke var trafikk oppi bakken, tok vi allikevel igjen biler styggfort. Ble bremsa godt ned i god tid før tunnelen, og fortsatte i normale hastigheter videre.

 

Og ikke trivelig dersom bremser begynner å "fade". Da har du nesten ingenting å stille opp med. Har selv erfart "fading". Eneste som bremser da er motoren.

 

enig i den også!

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

 

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår