høggeren Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Som topic sier. hvordan.. finner ikke ut hvordan jeg skal komme til selve lykta? Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leepriest Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Vet ikke om det likt som på en astra g, men hvis det er det, så kommer du til lykta under frontfangeren. Jeg bare heiste opp fronten, la meg under fangeren og skiftet. Det tok lengre tid å jekke bilen opp og ned enn det tok å skifte pæra. Hvis det er likedan på astra f, så er det fort gjort. Siter Mazda 5 Opel Astra G http://www.gauldalgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
høggeren Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 F**n. Da må jeg ha bilen over ei grav.. hmm.... Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astra-Driver Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 F**n.Da må jeg ha bilen over ei grav.. hmm.... Absolutt ikke. Jeg kjører den en plass hvor fronten kommer mest mulig opp,legger meg på ryggen å får handa inn under. -Ja, det er fort gjort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Same here, har bytta grøftelyspærer på en Astra F på Shell flere ganger, trenger ikke legge meg på bakken engang, men er enig i at det er litt knotete å komme til under fangeren. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astra-Driver Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Same here, har bytta grøftelyspærer på en Astra F på Shell flere ganger, trenger ikke legge meg på bakken engang, men er enig i at det er litt knotete å komme til under fangeren. Kommer vel helt ann på klaringa mellom asfalt og fanger d!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Sant nok ;) Denne var original høyde. Har ikke vært under der å styrt på G'en etter at jeg senka den, bruker bare Xenonlysa uansett. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boksehanske Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 søren søren søren......pære på høyre side har vært gåen utrolig lenge når den andre takket for seg måtte jeg finne en løsning. Denne tråden var tingen. Kom helt fint under bilen uten å jekke opp bilen, siden parkeringspalssen har en høy kant. Detta skulle bli en lek tenkte jeg. Faens møkk!! jeg fikk ut den jævla pæra fra holderen, men den satt bom fast. Etter mye lirking og trekking kom pæra ut. Den ene metalltråden som stikker ut av pæren var ødelagt. Trolig så sitter resten igjen i lyspæreholderen. Den andre satt også fast, men den lot jeg være. Mest sannsynlig er den ene ødelagt nå (tror jeg). Er de enkle å erstatte eller blir jeg nødt til å stikke innom Opel? Mulig jeg har misforstått og dratt ut noe jeg ikke skulle dratt ut. HELP PLEASE Jeg har dårlig nattsyn og grøfte lysene hjelper meget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstraG Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Jeg er ikke så inne på astra f, men på g`en tar det to minutter å skru av frontleppa. Når den er dene er det bare å nykke ut tåkelyktene. Når du har de ute er det en lek å skifte pærer, eller eventuellt plukke bort rester:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
høggeren Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Bilen er senket 40\40 og har itilleg til orginal fanger, en påmontert lepper, så har ikke sjangs te å få hodet under i det hele tatt:P menne gikk meget fint når e fant ei grav, menne rett etter røk den andre :p Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg