J_A_H Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 tror nok de fleste mødre har stor forstråelse for at sånne ting skjer.. (spesielt innomhus..) så jeg tror hun tar dette med et smil... Siter Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 det får'a bare tåle :op: Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Golfklubben i Nes reddet fra konkurs : D Hehe........ Syns den passte kjempebra inn her på golf-forumet ;) Det ville jo vært synd om golf-klubben hadde gått konkurs :lol: Ser du er fra knapper og... Hvem er du? Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 tror nok de fleste mødre har stor forstråelse for at sånne ting skjer.. (spesielt innomhus..) så jeg tror hun tar dette med et smil... Hehe.... Genialt, da :D Tror det gikk bra, siden det var på flisgulvet. Men hadde det vært på eikegulvet, er det spørs om ikke det hadde blitt værre :) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Siden det står stille med resten av karosseri-arbeidet like til vi får kjøpt et nytt MIG-apparat og tinnsparkel, har jeg kasta meg over andre ting ..... :D Kjørte ned motorn for en test-montering, men må skaffe meg travers og pedalsett til Passat Vr6, og servopumpe. Og Elefantjekk. ;) Og som vi ser i bakgrunnen, er det noen MDF-plater der :yummy: Da lukter det stereobygging:) Har gjort et tappert forsøk på paint og vise dere hvordan det blir til slutt. Har laget mål på kassa, og det tok meg noen timer og 4 ark å regne ut volumet av 6 forskjellige platebiter, som tilslutt skulle bli 20 ltr. Det skal selvsagt støpes, så det blir runde former og trekkes med alcatran :D Noen av dere syns sikkert stereo er helt unødvendig, men jeg elsker å sette pris på god musikk :violin: Kom også en spennende pakke i posten med masse isopor-dotter. Og under dem gjemte det seg: Jeg syns ikke de corradolyktene så så ille ut som folk skal ha det til. Det er også todelte, elektrisk justerbare, men litt for store. Litt mods, på lyktene og grillen, så vil de passe.... Takk for en hyggelig hendel, MagnusVW. Vet ikke om jeg vil bruke 2 månedslønner på andre rallyelykter. Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smideRacing Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 hei. blir bra detta gitt:) .. hvor fikk du tak i den rallye fronten å hvor mye måtte du gi??. Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 hei. blir bra detta gitt:) .. hvor fikk du tak i den rallye fronten å hvor mye måtte du gi??. Hjertlig.. ;) For lykter og grill ga jeg 800 KR !!!!! Riktignok er det corradolykter. Men ble positivt overraska over dem. Frontplata fra en jetta får jeg modde *litt*... lyktene er også et par cm for brede -> baufil ;) Men absolutt et økonomisk alternativ for rallyefront for 6000! Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boole Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 kult med stero byg.D sånt tar tid... når du skla ha lykten på plass. skal du skjerer da i grillen? Siter min tråd http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1483143#post1483143 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147741 golf 2 1.8 1991 mod volvo 245 2,3 k 1986 vinter bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Corradofront er pent det, synes nå jeg. Litt modding så blir det knall. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boole Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 rally er hakke vaser synns jeg da:D men smak og behag Siter min tråd http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1483143#post1483143 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147741 golf 2 1.8 1991 mod volvo 245 2,3 k 1986 vinter bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Det er jo smak og behag boole, personlig likte jeg dette veldig godt! Vi liker når ting gjøres litt custom og vett :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boole Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 sant det dat.. men orde er fint da:D Custom made sånn hinda folk og sånn er flinke til og bruke det Siter min tråd http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1483143#post1483143 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147741 golf 2 1.8 1991 mod volvo 245 2,3 k 1986 vinter bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smideRacing Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 hvor kjøpte du fronten da?. kanskje jeg kjøper meg å, men venter å ser åssen det blir hos deg først.. Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Takk for ale kommentarer ;) Boole: Syns også rallyegrillen er penest, men har desverre 1200 kr pr mnd, og det ville ta laaaang tid før jeg fikk råd til det. ;) Massern og vw-vegard: Takk;) Ble imponert over hvor pen det vart, så jeg tror det blir bra med litt modding:D Trodde ikke Corrado lykter var 2 delte, men jammen var de :D Moro å ha noe litt annerledes også! smide Racing: Den kjøpte jeg av MagnusVW her på forumet;) Har også lett etter corradolykter på nettet, men fant ikke noe i Norge... Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tbend Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Stå på gutt ;) Så det blir Manuell ja? ;) Siter 85 Audi 80 GTE Quattro 86 Golf 2 Turbo Diesel Rallvogn: Volvo 244 2,1 87 Golf 2 Syncro 86 Golf 2 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg