Gå til innhold

Prosjekt VR6,!

Ranger emnet


T_A_H

Anbefalte innlegg

hm.. male gulvet?

God jul

 

Jepp... Nå blir det epoxy :D God jul!

 

"Nå har du vaska gølvet og du har børi ved, du måtte gjøre alt det for å mekke litt i fred" ? Ny versjon av julekveldsvisa eller hva den nå heter? Hehe :op:

 

hehe... nja. Gjorde det for min egen del! Hadde så dårlig samvittighet, siden jeg ikke hadde gjort julevasken hos golfen;) Like greit å smøre på litt eppoxy i samme slengen! ;)

 

 

audiofil og golfoman! hehe... ja' date=' vi tar det ang subkassene på pm! bil nr 2 jeg har nå. hadde Caddy pick up, men den hadde sett sine bedre dager (rusta sa du?) det var KUN rust på hele bilen, og det var rusta sund bærekonstruksjon osv. men tok selvfølgelig vare på bakluka.. så på mk2'n min blir det volkswagen bokstaver i bakplata

rått det da! NOK OT nå eller?![/quote']

 

Audiofil og goloman er en fin blanding! ;) Hadde en pick up før den første golfen jeg og, og den var totalrusten den også! Selv om det sto i vognkortet at den var spesialbehandlet for rust :hammer

Bokstaver i bakplata er skikkelig tøft. Har tenkt det jeg og, men får se....

 

Syns ikke det gjør noe med sånn småofftopic, bare det ikke bærer heeeeelt av! :)

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 615
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hey.. drit fett prosjekt..

driver med akkuratt det samme selv nå om dagen :partyon: stå på gutt detta blir helt konge..

 

Takk :D Driver du også å bygger om en golf? Har du en prosjekttråd?

 

Fikk forresten tinnsparkel til jul!!!!! Så da blir det tinning i heeele morgen! Privoriterer det langt fremfor julebord og sånn!!

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns absolutt du bør gå for caddy-bakluke. Det er mad fett på gjennomførte biler (les: VW2 sin toer er et bra eks.) :)

 

Synes det er dritrått, ja , men har ikke annet enn en billig-MIG uten gass og et MMG...Må da vurdere det. Er veeeldig kromlete å sveise de tynne drittplatene med det. Men det går rykter om at pappa skal gå i innkjøp av et litt mer proft mig apparat! Så hvis det blir tilfelle lager jeg meg caddy bakluke!

 

Kan jo alltids reise på rescon å sveise det der.. Det blir nok en ordning (etterhvert)

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey. :m'm: jepp har en golf 2 1990 som jeg har ribba helt og skal sette in vr6 og hele den biten der.. :D nei har desverre ikke en prosjekt tråd.. har litt lyst te å lage det men he he skal ut å skru litt nå he he.. stå på gutt detta har jeg trua på.. :pray

1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt)

VW Golf 2003 Tdi 4Motion

VW Golf Rallye G60

VACN medlem

**ØRAP** crew

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey. :m'm: jepp har en golf 2 1990 som jeg har ribba helt og skal sette in vr6 og hele den biten der.. :D nei har desverre ikke en prosjekt tråd.. har litt lyst te å lage det men he he skal ut å skru litt nå he he.. stå på gutt detta har jeg trua på.. :pray

 

Hyggelig å høre :) Men ta deg 5 min. og bank sammen en prosjekttråd! Høres spannende ut... ;)

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer bilder snart!!! Har tinnet en skjerm, ble bra, men legger ikke inn bilder før jeg har tinnet flere...

 

 

Tenkte litt i dag, og kom fram til at etter jeg har sveist ferdig skjermene bak (autogen så fort butikkene åpner) skal den sandblåses. Deretter tinnes skjermene, og jeg har på füller!!!

 

Solgte også automatkassa idag!

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste dagene har jeg prøvd å få gjort litt med skjermene mellom alle julebordene...

 

Fikk nemlig tinnsparkel til jul :D

 

romjulsdrm1.jpg

 

Så har da sveist skjermene. Den ene med mmg, så den ble ikke så bra, men fikk reist på rescon og sveist den andre. Ingenting er som Kemppi apparatene!!! Sveisene ble upåklagelig!

romjulsdrm4.jpg

romjulsdrm5.jpg

 

Også tinnet en skjerm! Var vanskelig. Første gang jeg prøver dette, så måtte ha på en kvert millimeter sparkel her og der! På bildet er det ikke pusset enda, men etter jeg har gjort det, er det så lite at det ikke kommer til å sprekke.

romjulsdrm2.jpg

romjulsdrm3.jpg

 

Legger også ved et "stemningsbilde" Som dere ser, så er girkassa borte. Så da er jeg på leting etter ei manuellkasse!

 

Nå har jeg gjort klar bilen for sandblåsing, eneste som mangler er sveising av bakskjermer!! Er nødvendig pga overflaterust overalt. Blåser bare understell, motorrom, og litt rundt omkring.

Kjøper lakkutsyr i morgen, så jeg sprøyter på litt grunning, füller og sånn etter den er sandblåst!!!

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår