Gå til innhold

Prosjekt VR6,!

Ranger emnet


T_A_H

Anbefalte innlegg

Passer forresten giroverføringa fra toern da?

Er wireoverføring på VR6, så det passer med andre ord ikke fra 2'er Golf'en. Om du ikke har G60 som utgangspunkt, så kan det jo hende det passer da det er wireoverføring på disse originalt.

 

Gå for manuelt, hvis ikke kan jeg nesten garantere deg at du angrer deg i ettertid. For det første så suger jo automatkasser ganske så mye effekt, og bensinforbruket blir ikke noe snillere om du har automat. VR6 er relativt tørst i utgangspunktet.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 615
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen som har trua på tiltbar rattstamme fra treer? Ble ikke så veldig fornøyd med vinkelen på rattstammen fra toern. Sitter jo med rattet mellom bena! Hvorfor: Fordi speedometeret er en halv nanometer unna den kanalen under ruta... Så fikk det ikke til å passe på noen annen måte!

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lenge til du får neddi motoren? :)

 

Jeg skal testmontere og starte etter jeg har gjort ferdig inni;) Men blir ikke satt i for godt før sommeren kommer med litt temperatur til lakkering. Må også ordne meg med manuell kasse!

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tid for å slenge inn noen bilder:

 

Det er ikke skrudd helt inn, så det syns et par gløpper. Den bjelken sitter heller ikke der da bildet er tatt... Rattstamme er også på plass :) Nå er det vaiere til varmeapp. som står for tur ;)

Mk3-dash61.jpg

 

Slik den står nå....

bredding1.jpg

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om et par uker så har jeg sikkert en vr6 manuell kasse du kan kjøpe billig. bilen min brandt ned serru, så må bare vente litt på forsikrings pengene :P

Har alt utenom interiør:P

 

 

Kult prosjekt btw=) likte breddinga di=)))

87 Subaru justy 4x4 vinterbil

93 Golf 2,8 Vr6 CC -Brendt opp

92 Golf 1,8

87 Golf 1,8 trimmkam. - Fronta

88 Ford sierra 2L is - Vraka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

artig at en 16åring starter med noe sånt.

Skulle nesten ønske at jeg startet så tidlig med ett sånt prosjekt.

Men boble verden tok meg. Første prosjekt som 15åring og har den enda:-)

 

Er noen karer på forumet her som har bygd om en drøss sånne biler.

En kaller vel seg for admvr6sjef eller noe sånt. Han veit sikkert alt du lurer på:-)

92 Audi V8 Quattro

90 Corrado G60T

71 VW 1302S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår