Gå til innhold

Prosjekt VR6,!

Ranger emnet


T_A_H

Anbefalte innlegg

Reset: Hvorfor jeg vil ha automat er jeg ikke sikker på, men vil vaffal prøve det først, så får jeg bytte til manuell kasse hvis det ikke er noe tess. (i andre omgang). Får sikkert bytta likt mot likt...

Oskim: GTI'n solgte jeg desverre i går..... Sendte med alt utenom effektpotta... Med Vr6 understell og hele pakka skal jeg nok få den registrert...

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 615
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

OT: menneh.. Er det ikke en lov/regel angående ombygging som sier at hvis det er 95 mod. eller tidligere, så er det ikke noe problem å få det godkjent så lenge motor/ bremser/ understell etc. står i forhold til hverandre, og er riktig dimensjonert.. Eller er dette bare vås...

 

 

Reset: hvorfor automat.. Jeg skjønner bekymringen din.. men det var noe med det å prøve å stikke seg ut da..

Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med Vr6 understell og hele pakka skal jeg nok få den registrert...

 

hvis du skal være helt sikker på det, så ville jeg kontaktet BT nå mens du holder på, så de kan komme og innspisere det du gjør... da har du kontakt med de igjenom hele prosjektet, da er det enklere for de og godkjenne det når alt er klart......

kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs)

------------------------------------------

bmw 318I E-36 94 mod (solgt)

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt noen midlertidige BBS VR6 Felger og bærebru med servo idag:) Felgene er litt ruskete, og en av dem er totalt kantkjørt :( Tenkte de kunne være vinterfelger... Har lyst på ATS cup, bredda stålfelger, eller noe annet old-school jallamekk. Eller orginale audi a6/a4 felger, som ett billig (men ikke i nærheten) alternativ til ats'ene!

 

Handling25oct1-1.jpg

Handling25oct2.jpg

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde egentlig planer om G60 breddere, men siden så mange har det, tenkte je å gjøre noe annerledes. Selv om g60 bredding er vakkert da!... Bare skar opp skjermen, og banka ut. Og sveise på ei "stang" langs kanten... Hadde ikke igjen gass på MIG'en, så punktinga ble ikke heeelt perfekt.... Men skal se om jeg får sveiset det på rescon i mårå. Tror dette blir bra med masse pussing, tinn og sparkel!! Har aldri gjort noe liknende før så det blir spennende å se...

 

Før punkting:

bredding2.jpg

 

Etter:

bredding3.jpg

bredding4.jpg

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.... Kanskje ikke ;) Det er flere som har reagert på akkurat det samme;) Men er det mye jobb å skifte? Ledninger osv... Pedaler og sånt er ikke noe problem, for der er det opplegg til manuell. Passer forresten giroverføringa fra toern da? Vil jo innrømme at manuell er tøffest på eldre bil, da......

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår