Gå til innhold

Prosjekt VR6,!

Ranger emnet


T_A_H

Anbefalte innlegg

  • Svar 615
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

http://www.gasolin.no proffsettet der er anbefalt. Leste forumets beste tråd, en how to om tinnsparkel. på lakk og karosseriforumet.

 

Stålbredding du og? Mye jobb, men blir pent, og er ikke noen rustfelle som breddere.

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. har takgrinda på einsern nå.. tenkte jeg skulle lufte den en liten tur imorra. er du på rescon da? ..må ha plass i uthuset til felgsamlinga mi og de stola tar opp plass ..trenger du foresten ei smukk frontrute ?

 

Har sikkert mulighet til å stikke innom... Men skal også en "bitur" og kjøpe litt div... Så må bli utpå kvelden. Hadde tenkt å sende mel i dag da jeg var der, men måtte plutselig til doktoren en tur, så fikk for dårlig tid!

 

Hva ga du for sånn takgrind? Har 3 kromma liggende, og lurer litt på hva dem er verdt! Går ut i fra at frontruta er til 2'er? isåfall skal jeg ha den!!

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan sikkert se på dem en dag, hvis jeg skal selge dem. Ligger foreløplig hos en nabo

 

Hva skal du ha for frontruta da? Trenger ikke suderuter så sant jeg ikke knuser dem da jeg skal sette dem inn igjen... Hva er GTI toning forrestenP

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okeydokey. vet ikke hva jeg skal ta for den just nu, kunne jo bytte mot no .hvis du har no intressant:)

..vet ikke om det gti toning er noen riktig benevnelse.. dem er blågrønntona ihvertfall:)

 

heter bare toning, er ikke bare gti som har tonede ruter...

B&B Racers

Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod

x-Golf 93mod

x-Jetta II g60

x-Passat syncro g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey. var selv hos tannlegen idag. hmm.. sånne takgrinder har vel litt opp/ned pris.. min henta jeg i knapper og den fikk jeg av en i Fossen slekta:p ..kan jeg komme å ta en titt på dem da? ..ruta er til 2er ja. tror jeg har 2 sidebakruter også.. alle har gti toning.

Sorry for off topic, men Fossen-slekta? Hmm, jeg heter jo Fossen:) Ble litt nysgjerrig nå.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offtopic gjør ikke noe.

 

MEN HVORDAN FARGE SKAL JEG HA PÅ GOLFEN??????????

 

Farger som jeg er svak for er appel red candy farger, og viper blå, gjerne en candy der også. Farger med litt dybde i for å si det sånn. Koster jo litt mer men om du skal ta den helt ut så er dette nesten et must. Alternativt kan du jo kjøre 2 farger på bilen om det er aktuelt? MEn kan være lett å ta feile farger som ikke går i lag.

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.gasolin.no proffsettet der er anbefalt. Leste forumets beste tråd, en how to om tinnsparkel. på lakk og karosseriforumet.

 

Stålbredding du og? Mye jobb, men blir pent, og er ikke noen rustfelle som breddere.

yezz tenkte jeg skulle stål bredde ja.. mye jobb men det blir bra til slutt.. man må være litt nøye da.. he he ;) forsterker du i ytterkant med en tykk ståltråd? har sett noen gjort det se..

1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt)

VW Golf 2003 Tdi 4Motion

VW Golf Rallye G60

VACN medlem

**ØRAP** crew

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yezz tenkte jeg skulle stål bredde ja.. mye jobb men det blir bra til slutt.. man må være litt nøye da.. he he ;) forsterker du i ytterkant med en tykk ståltråd? har sett noen gjort det se..

 

Forsterke er jo høyst nødvendig. Jeg har brukt altfor grov; 10 angrer ikke nå, men var litt paff da jeg satt og bøyde til med alle slags spesialverktøy: Tauekroken og ambolt!!

 

Driver med finishen på framskjermene nå, og det er det vanskeligste... Hvis du vil ha det bra. Har brukt utrolig mange timer på bredding nå.. Mere jobb bak, der innerskjermene er sveist sammen med ytterskjermene.

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farger som jeg er svak for er appel red candy farger, og viper blå, gjerne en candy der også. Farger med litt dybde i for å si det sånn. Koster jo litt mer men om du skal ta den helt ut så er dette nesten et must. Alternativt kan du jo kjøre 2 farger på bilen om det er aktuelt? MEn kan være lett å ta feile farger som ikke går i lag.

 

Takker for ditt synspunkt! Synes også dype farger er fine. Også mørke. Men også sølv met er pent sammen med små fangere.

 

Denne rødfargen her har jeg veldig lyst på.. Er det noen som vet lakkkoden på denne?

scoot2.jpg

Den med V6 fra inspirasjonstråden! Denne tror jeg gjør golfen perfekt!! HVa syns dere? Viktig har jeg har dere med meg ;)

 

Sett på denne blåfargen også: 114_1497.jpg

 

 

Er litt skeptisk til todelt, men alt er relativt. Vil ha noe som skiller seg litt, og samtidig er pen, og kler oldschool-preget. (noe chrome)

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår