Gå til innhold

Prosjekt VR6,!

Ranger emnet


T_A_H

Anbefalte innlegg

Hjertelig ;)

 

Tror 2,9 innsug/spjekd blir i andre omgang, MEN hvis jeg kommer over det blir det nok handel ;) Får sikkert solgt det gamle nå som jeg har polert som en jævel... :D

 

 

Kan også slenge med et par bilder av dagens fremgang... Egentlig skule jeg ha øvd på spanskprøve i morgen, men det fikk vente :klovn:

oppjekk1.jpg

oppjekk.jpg

 

Er rotete i garasjen, men får sikkert snart et ryddekick............:m'm:

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • Svar 615
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har stått rolig pga snøbrett og skiføre! Men nå våkner det til liv igjen. Og nå har jeg som mål å bli ferdig til hovedtreffet 27. mai!!!!!!!!!

 

Fikk dette i dag. Innen en uke SKAL motor være lakkert og montert, og karosset tectylert!

 

50123451.jpg

5012345.jpg

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut..

Mens du var i gang skulle du fått deg 2,9 innsug og gasspjeld;)

 

Kan jo lett modde det innuget du har til å gjøre samme nytten som et 2,9. er bare å kappe å sveise litt slik at volumet i den delen som går over toppen blir større.

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo lett modde det innuget du har til å gjøre samme nytten som et 2,9. er bare å kappe å sveise litt slik at volumet i den delen som går over toppen blir større.

 

Hadde jo vært en tanke, men tror ikke jeg med mine sveiseferdigheter skal sveise i den aluminiumen ;)

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mine tvil, men skal holde mine ord... Er ganske mye jobb igjen, men hvis det ikke tar 3 måneder å få lakkert den går det nok bra. Men det blir jo med gti interiør og håndassfelger da :(

 

Fikk renset registeret skikkelig og satt på toppen i stad like til jegerkurset plutselig begynte :P

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann ;D

Takk for kommentarer :)

 

Har vært syk noen dager nå, så har ikke hatt så mye arbeidslyst, men har fått gjort noe.......

 

Sveiseapparatet kom på i går;

montering11.jpg

 

Og tectyl er kjøpt inn :D

montering1.jpg

 

Motor er snart montert... Venter bare til jeg finner et ledningsnett til dysene og sånn...

montering13.jpg

montering15.jpg

montering14.jpg

 

Men det måtte gå galt ett eller annet sted i dag og,; pinbolten til kamfestet som røk:deng :hvaskjera

montering12.jpg

 

Så da får jeg sikkert det tidligst om mandagen...

 

Får heller snu meg og pusse litt understell de timene jeg har til ovbers denne helgen.

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir knall!! Gleder meg til å se denne på veien..

 

Da kommer jeg å svir av siste rest av gummien på dekkene mine hos deg :driving

 

Selv om det har vært seminar, og jeg har hjulpet en venn med å klyve ved, har jeg fått gjort noe i dag og :D

 

Pusspuss4.jpg

Pusspuss.jpg

ÅRHUNDRETS BULK:

Pusspuss3.jpg

 

Med denne blir man aldri kje... :) Til og med ikke av å rense understell:o

:disco

Pusspuss1.jpg

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår