Gå til innhold

Prosjekt VR6,!

Ranger emnet


T_A_H

Anbefalte innlegg

Tackar...

 

Har solgt sideskjørtene, men tok formen av dem, så du kan få dem og støpe dine egne! Ganske enkelt, men tar litt tid og tålmodighet........

 

 

 

kansje det=),har noen skjørt liggans å shu,som jeg egenlig skulle ha på vectra,men ble for korte,vet duh hvor lang golfen er på siden a?el hvor langt skjørte må være?

# Gauldal-Gatebil #

vw jetta tdi sportline med luftfjæring

lexus is 200 tte

Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart.

vw vento - full styling,18" .justerbart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 615
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kansje det=),har noen skjørt liggans å shu,som jeg egenlig skulle ha på vectra,men ble for korte,vet duh hvor lang golfen er på siden a?el hvor langt skjørte må være?

 

hmm.... tror de er 173cm. Dette var til en einser, men det er ikke noe problem å skjære ut så det blir 185 cm....

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.... tror de er 173cm. Dette var til en einser, men det er ikke noe problem å skjære ut så det blir 185 cm....

 

tnx=)

 

nå anna stæsj å selge til 2er da?m3 speil el nå anna styling,tuning?

# Gauldal-Gatebil #

vw jetta tdi sportline med luftfjæring

lexus is 200 tte

Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart.

vw vento - full styling,18" .justerbart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært mye annet å gjøre nå, men har fått sveiset og tinnet bakskjermene (glemte å ta bilde), tectylert understellet og laget med et superdupert "pauserom" i kjelleren hvor jeg var før, og som jeg snart flytter ned igjen.

 

Her er rommet;

10-1.jpg

10-2.jpg

 

Så fort temperaturen er oppe, blir det vasking og inn med stereo, noe bord og stoler, og kaffetrakter osv :D Pianoet er også på plass :)

 

Og sånn ser golfen ut nå;

10.jpg

 

 

Kjøper grunning denne uken og går i vei med grunning inni. Så bli det rep. av noen (mange) karossskader.

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha.. så bra.. pauserom i fjøskjelleren med piano!! :)

 

Det blir skikkelig koslig der, serru :) Pianoet er når jeg blir irritert på en fastrusta skrue eller noe sånn, for da kan jeg dra ei låt og bli i godt humør igjen... Dessuten klager alle når jeg spiller inne etter kl. leggetid ;)

 

JEg tror også det vil bli lettere å få med venner på dugnad der :D

 

EDIT; Fikk også kaffetrakter i dag... Tenker det trekker dugnadsvillige venner :D

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er å skrape vekk asfaltplatene, men å pusse bort limet er enda værre!! Men litt tålmodighet er kult:) Så füller ble det til slutt.:)

 

Lot være å ta bort de fremste alfaltplatene. Derfor ser det litt søplete ut under dashen.

 

Har også gjort noen småting som å pusse ned motorrommet, sveise noen unødinge hull i torpedoveggen, og ta bort det andre viskerhullet. På bildet er det ikke pusset ferdig.

 

Her er bildene;

abcdefghijkl1.jpg

abcdefghijkl2.jpg

abcdefghijkl3.jpg

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk...:) Blir spennende nå som det begynner å skje andre ting enn sveising av rust og andre hull* ;)

 

Skal snart ta med bilen til Skarnes og høre hvor mye de skal ha for å blåse på litt lakk... Men må først tenke rundig gjennom hva mer jeg må gjøre....

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damn! For et pågangsmot! Har lest gjennom hele tråden din nå og er helt målløs jeg! Du gidder vel ikke pakke sammen litt av pågangsmotet ditt og sende til meg, slik at Audien blir ferdig?(angel)

 

Rått prosjekt! Når/viss den bilen skal selges om non år så er den solgt hehe.. Lykke til videre!! og pøs på med bilder!!

 

Mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår