Gå til innhold

Prosjekt VR6,!

Ranger emnet


T_A_H

Anbefalte innlegg

  • Svar 615
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg må bare si at jeg blir helt mål-løs og imponert over allt jobb du har gjort... Makan til arbeidslysst! Må være digg å ha plass nok til å skru ordentlig =0)

Den dagen du får lappen står du nok der med et kjempeglis på veien =0)

 

Følger utviklingen med spenning!

Det er aldri for sent å lære!

... eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si at jeg blir helt mål-løs og imponert over allt jobb du har gjort... Makan til arbeidslysst! Må være digg å ha plass nok til å skru ordentlig =0)

Den dagen du får lappen står du nok der med et kjempeglis på veien =0)

 

Følger utviklingen med spenning!

 

Takk for det ;) Gleder meg til dagen jeg har lappen, ja ... Så slipper jeg å sitte så lenge på bussen til skolen ;) (selv om det er sent på året :(

 

Ang. plassen jeg skrur på, må jeg legge til at de andre i familien som bruker garasjen ikke er så begeistret over all plassen jeg bruker :klovn:

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er desverre mye annet å gjøre... Har kanskje hatt 5 timer eller noe ledig de siste ukene... I påsken skal jeg også på hytta og gå på ski og stå på snowboard, men skal få fart på sakene etter påsken :)

 

Ble også mye uventet jobb i understellet [rust]. Men er straks ferdig med å sveise krokan og pusse det...

 

Dessuten bestemte jeg meg for å få ferdig bakskjermene før jeg tectylerte, for å gjøre tin i riktig rekkefølge!

 

Kommer snart en større oppdatering ;)

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du har hatt fra hverandre motoren for lakking, har du skiftet kjedereima og gliderene med det samme?

 

Kjedereim? Hva er det? Og ikke minst hva koster den? ;) Glidere skal bestilles. Men strammerene var fine... Bare finne delenr på glidere, så skal jeg ta en "større" bestilling på Olrud.

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å godkjenne med VR6? Prøvd å søkt litt, men er så mye om å men. Men regner med du vet det siden du bygger :)

 

Oi.. Så ikke denne posten gitt :) Men som gragaasa sier;

JA!:)

Er en tråd oppe på G2 forumet hvor det står hva du må gjøre!

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedereim? Hva er det? Og ikke minst hva koster den? ;) Glidere skal bestilles. Men strammerene var fine... Bare finne delenr på glidere, så skal jeg ta en "større" bestilling på Olrud.

 

Kjedereim var vel litt feil:doh , mente registerkjede;)

 

Delenr:

 

Glidere: 021 109 469 og 021 109 513

 

Nedre registerkjede: 021 109 465 B

 

Øvre registerkjede: 021 109 503 A

 

Har nummer til kjedestrammere også, men du sa de var fine så;)

Dette var forresten til en 93 mod 2,8 om du har noe annet kan jeg sjekke om det er "uoverenstemmelser" mellom årstall osv, men regner med det er samme nummer på de fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedereim var vel litt feil:doh , mente registerkjede;)

 

Delenr:

 

Glidere: 021 109 469 og 021 109 513

 

Nedre registerkjede: 021 109 465 B

 

Øvre registerkjede: 021 109 503 A

 

Har nummer til kjedestrammere også, men du sa de var fine så;)

Dette var forresten til en 93 mod 2,8 om du har noe annet kan jeg sjekke om det er "uoverenstemmelser" mellom årstall osv, men regner med det er samme nummer på de fleste.

 

Takk for viktig informasjon ;) Skal få bestilt saker fra Olrud så snart det faller meg inn :)

 

Men først er det skiturer og snowboardkjøring ;) Fram til om mandagen

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal ikke selge sideskjørte dine da? =)feeettt prosjekt forresten=)

 

Tackar...

 

Har solgt sideskjørtene, men tok formen av dem, så du kan få dem og støpe dine egne! Ganske enkelt, men tar litt tid og tålmodighet........

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår