Cyberscott Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 bursdag i dag tore ?? i så fall masse grattis med dagen :) Siter 1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt) VW Golf 2003 Tdi 4Motion VW Golf Rallye G60 VACN medlem **ØRAP** crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J_A_H Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Det ryktes at motoren starter og går... Vi venter i spenning Siter Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Det gjør den vettu! Må bare bytte noen sensorer og temp. givere, og tsp'n. Dessuten mangler noen bremserør, servoslangen, kjølesystem og litt sånn, men monterer for fullt nå. Skal få ut noen biler, og evt. en film av MOTORLYDEN :D Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennarn Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Tøft prosjekt asså! : )) Stå på! Fått ordna alt på bilen nå eller ? Siter (x) Ford Sierra 2.8 V6 (x) Vw golf 3 1.9 TDK (x) Mazda 323 1.6 (x) Vw golf 2 1.6 (x) Seat cordoba 1.6 (x) Vw vento 2.0 (x) Vw golf 3 1.9D (x) Vw golf 2 GTI ( ) Audi 80 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Klar til hovedtreffet. HOST host..... :volvsmile 2009? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Desember 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2008 Åssen er stå på denne nå da T_A_H? :) Bilder & kanskje en filmsnutt hadde nok vært bra ;) hehe :) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J_A_H Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Åssen er stå på denne nå da T_A_H? :) Bilder & kanskje en filmsnutt hadde nok vært bra ;) hehe :) Jeg har en snutt av første oppstart.. så den starter.. det nærmer seg endex.. ( tor jeg..) bare pirket som er igjen. og godkjenning.. Jeg har sett mye to'ere opp igjennom, og var med og hentet denne bilen på tralle for et par år siden.. og jeg har egentlig bare to ord til folket: Gled dere.. Siter Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vr6AAA Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einestn Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 long time.. updates???? Siter I don't drive fast, I just fly low... 95' Opel Omega 2,5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
richars_87 Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 stå på... gleder meg til du år den skikkelig igang:D Siter http://www.bilforumet.no/golf-ii/221916-har-jeg-endelig-vendt.html#post2473931 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vr6AAA Skrevet Mars 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 føler det er ti år siden jeg bare måtte lese heeele tråden på en kveld som brått ble morgen uten søvn... best for deg du ikke bare lar oss vente her med skjegget fullt av postkasser forgjeves! ellers... lurer på hvor mange mail jeg egentlig har fått fra bilforumet.no med emne: "Prosjekt VR6,!" oppdatering!! begynner snart å miste trua her... men helt seriøst fortsatt ax-xxxxx skilter på den? fred:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzmanien Skrevet Mai 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2011 2011!! godkjenning?... skilter?... venter i spenning! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo4x4 Skrevet April 17, 2012 Rapporter Share Skrevet April 17, 2012 får ta 2012 bumpen jeg da.... hva skjedde? hvordan gikk det? Siter 08 passat blue, GII syncro, A3 1.8T, corrado g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik94 Skrevet April 17, 2012 Rapporter Share Skrevet April 17, 2012 Tørr sikkert ikke legge ut nytt innlegg før han har fått itaki justerbart x) Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo4x4 Skrevet April 18, 2012 Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 Det har jo gått noen år. . lang leveringstid? Siter 08 passat blue, GII syncro, A3 1.8T, corrado g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg