Gå til innhold

Prosjekt VR6,!

Ranger emnet


T_A_H

Anbefalte innlegg

Har fulgt med litt her å si jeg er imponert.

 

Med tanke på kablene så er ikke antal meter så farlig med tanke på strøm. Bruk samme størelse på kablene eller grovere.

Men husk hvor lavere spenning det er i et anlegg jo mere ampere går det i kabelen. Altså må man ha grovere kabler jo mer effekt som trekkes.

Bruk effekt loven. P = U x I

I = P/U

I = 150W/230V = 0,65A

I = 150W/12V = 12,5A

 

Håper dette hjelper deg videre med andre kabel trekkeinger også.

 

Har lagt opp så det holder og litt til nå, men var litt usikker på hvor stor den måtte være, siden hvis man skal lede strømmen lengre, må man ha tykkere kabel. Hvorfor vet jeg ikke, men sånn er det bare. Eller med andre ord, Det er samme motstand i en 10 cm 4mm^2 som i 5 m 25mm^2. (random tall).

 

Men uansett. Nå mangler bare ledningen til starter, og da tar jeg det største jeg finner.

 

 

Det skjer også ting mellom alle julebordene. Nå er det dempermater som legges inn! Slenger ut bilde da det er ferdig!

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 615
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det skjer ikke så mye synlig, men det skjer noe. Ferdig med demping, og driver å trekker dørtrekka.

 

Men føler meg ferdig nok med ledningsstrekking til at jeg kan legge inn teppet. Dette ble kanonbra :)

 

Må også ha ny radiator og fremre travers.

 

Teppe.jpg

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Den så ikke så bra ut etter min mening, personlig synes jeg den så ut som noen som har bommet litt på rat-look, og så kombinert det med litt race/show/hva enn du vil kalle det-stil.

Tror muligens Tore sin passer det bedre ;)

(håper jeg ikke tråkket noen på tærne nå)

- VW Golf II GTI -

RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nei.

 

Det er aluminiumsfolie.

 

Skal bruke den orginale, når jeg finner den...

 

Har også fått et ganske positivt svar på søknaden. Skal på BT på mandag for litt diskutering og sånn.

 

Ellers sliter jeg litt med noen deler, men når de kommer på plass, får jeg hjelp til oppstarten.......... :)

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår