Gå til innhold

Prosjekt VR6,!

Ranger emnet


T_A_H

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • Svar 615
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vanvittig bra tråd T_A_H! Denne bilen blir virkelig noe for seg selv! :thumb

 

Håper du får den godkjent, så kan du hjelpe meg med godkjenningspapirer når jeg får fingern ut med min golf. (Hint Hint!) Hehe...

 

når jeg får plass og skru, bor i blokk for tiden så jeg har god tid til å sanke deler...

 

Bruker du bremser fra G3 VR6? Da må man vel bruke bremsekraftforsterker fra G3 også?

99'mod Audi A6 1.8T avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Det har vært vanskelige tider om dagen, og jeg har nesten ikke fått gjort noenting, men det begynner å roe seg, og i morgen skal jeg handle inn mye rart.

 

Så skal få fart på sakene nå :) Egentlig bare smårusk som mangler...

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 5 weeks later...

Heihei.

 

Etter mange forgjeves forsøk på å finne feilen, og mange nye deler som kan ha vært feilkilden, har jeg enda ikke lykkes. Og det er 1 uke til oppkjøringen.

 

MEEEEN i dag har jeg levert den til Flissundet Motorservice, et kult sted, hvor de liker å fikse sånne ting. Så da forventes den å være i orden i løpet av noen få dager!! ;)

 

Da gjenstår det bare montering av lys og stereo. Samt kjøleanlegg og en servoslange og et bremserør. :)

 

Her er et bilde jeg tok før jeg leverte den! (Med demontert front).

 

JA, den skal få justerbart så fort som mulig. haha.

Bilde061.jpg

 

Kommer bare til å ha skilter på einseren i år. Har ikke råd til å forsikre 2 biler. Dessuten er det et par ubet. årsavgifer på VR6'n, så drøyer registreringen til 2009.

 

Men blir nok en del prøveskilt-kjøring ;)

 

hei, lurte på om du har koblings skjema til VR6èn? får ikke tak i det

 

Heisann. Har funnet en versjon jeg tror er pålitelig på nettet. Men har linken på en annen data, men skal legge den hit så fort som ¤%#"& :D

 

Solgte du ledningsnettet til gti'en også?

 

Ja. Like inn til sikringsboksen. Men resten har jeg. Men det er likt på alle 2'ere!

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier jeg og ;) hehe..

 

Har liksom ikke vært så motivert at det gjør noe den siste tiden.

 

Men nå begynner motivasjonen å komme igjen;)

 

Har også lenge gått å siklet på et nytt prosjekt, som jeg går igang med rett etter VR6'n er ferdigstilt! Dette blir et uten- skilt- prosjekt. Mer vil jeg ikke si... :D

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T_A_H har lov til å kjøpe øl i dag... førerkort har det visst blitt og..Så da blir det vel noe rulling i nærmeste fremtid vil jeg tro..

 

GRATULERER!!

Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår