AlmRacing Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Okei... ;) Ble det skinnstoler eller? :) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Mars 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Okei... ;)Ble det skinnstoler eller? :) Har ikke fått noe svar, så regner med at ede er solgt :( Er ikke ofte man stuper over vr6-skinn... Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Mars 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 Er det mulig å godkjenne med VR6? Prøvd å søkt litt, men er så mye om å men. Men regner med du vet det siden du bygger :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Methras Skrevet Mars 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 Jeg må bare si at jeg blir helt mål-løs og imponert over allt jobb du har gjort... Makan til arbeidslysst! Må være digg å ha plass nok til å skru ordentlig =0) Den dagen du får lappen står du nok der med et kjempeglis på veien =0) Følger utviklingen med spenning! Siter Det er aldri for sent å lære! ... eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Jeg må bare si at jeg blir helt mål-løs og imponert over allt jobb du har gjort... Makan til arbeidslysst! Må være digg å ha plass nok til å skru ordentlig =0)Den dagen du får lappen står du nok der med et kjempeglis på veien =0) Følger utviklingen med spenning! Takk for det ;) Gleder meg til dagen jeg har lappen, ja ... Så slipper jeg å sitte så lenge på bussen til skolen ;) (selv om det er sent på året :( Ang. plassen jeg skrur på, må jeg legge til at de andre i familien som bruker garasjen ikke er så begeistret over all plassen jeg bruker :klovn: Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Nå skjer det noe her eller sitter du bare i sola og peller buse å klør deg i rumpa?? hehe Kommet noe videre på bilen din? Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Det er desverre mye annet å gjøre... Har kanskje hatt 5 timer eller noe ledig de siste ukene... I påsken skal jeg også på hytta og gå på ski og stå på snowboard, men skal få fart på sakene etter påsken :) Ble også mye uventet jobb i understellet [rust]. Men er straks ferdig med å sveise krokan og pusse det... Dessuten bestemte jeg meg for å få ferdig bakskjermene før jeg tectylerte, for å gjøre tin i riktig rekkefølge! Kommer snart en større oppdatering ;) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Er det mulig å godkjenne med VR6? Prøvd å søkt litt, men er så mye om å men. Men regner med du vet det siden du bygger :) JA!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Ser du har hatt fra hverandre motoren for lakking, har du skiftet kjedereima og gliderene med det samme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Ser du har hatt fra hverandre motoren for lakking, har du skiftet kjedereima og gliderene med det samme? Kjedereim? Hva er det? Og ikke minst hva koster den? ;) Glidere skal bestilles. Men strammerene var fine... Bare finne delenr på glidere, så skal jeg ta en "større" bestilling på Olrud. Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Er det mulig å godkjenne med VR6? Prøvd å søkt litt, men er så mye om å men. Men regner med du vet det siden du bygger :) Oi.. Så ikke denne posten gitt :) Men som gragaasa sier; JA!:) Er en tråd oppe på G2 forumet hvor det står hva du må gjøre! Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Kjedereim? Hva er det? Og ikke minst hva koster den? ;) Glidere skal bestilles. Men strammerene var fine... Bare finne delenr på glidere, så skal jeg ta en "større" bestilling på Olrud. Kjedereim var vel litt feil:doh , mente registerkjede;) Delenr: Glidere: 021 109 469 og 021 109 513 Nedre registerkjede: 021 109 465 B Øvre registerkjede: 021 109 503 A Har nummer til kjedestrammere også, men du sa de var fine så;) Dette var forresten til en 93 mod 2,8 om du har noe annet kan jeg sjekke om det er "uoverenstemmelser" mellom årstall osv, men regner med det er samme nummer på de fleste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet April 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Kjedereim var vel litt feil:doh , mente registerkjede;) Delenr: Glidere: 021 109 469 og 021 109 513 Nedre registerkjede: 021 109 465 B Øvre registerkjede: 021 109 503 A Har nummer til kjedestrammere også, men du sa de var fine så;) Dette var forresten til en 93 mod 2,8 om du har noe annet kan jeg sjekke om det er "uoverenstemmelser" mellom årstall osv, men regner med det er samme nummer på de fleste. Takk for viktig informasjon ;) Skal få bestilt saker fra Olrud så snart det faller meg inn :) Men først er det skiturer og snowboardkjøring ;) Fram til om mandagen Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 skal ikke selge sideskjørte dine da? =)feeettt prosjekt forresten=) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet April 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 skal ikke selge sideskjørte dine da? =)feeettt prosjekt forresten=) Tackar... Har solgt sideskjørtene, men tok formen av dem, så du kan få dem og støpe dine egne! Ganske enkelt, men tar litt tid og tålmodighet........ Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg