T_A_H Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Endelig vart det liv i Bilforumet igjen!! :D Til uka blir det mye fremgang! Har bestilt masse deler nå som skal monteres snart. Nå om dagen driver jeg å legger opp ledninger! Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Jeg har skrivediaré, så slenger inn et bilde av kveldens aktivitet! Jeg og en kompis skrudde bare på anlegget, og kastet oss over innerskjermene med hvert vårt huggjern og en gassbrenner!!! Det var faktisk ikke så kjedelig som jeg trodde. Ikke på langt nær så kjedelig som å skrape asfaltmatter ;p Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Har jammen vært flink i kveld også! :D Tenkte at siden det sikkert tar en stund til jeg får ledningsnett, så lakkerer jeg blokka og polerer alu-delene! :) Så sånn ser motoren ut akkurat nå :) Står og godgjør seg i diesel over natta, så møkka løsner lettere! Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Stå på... dette blir faen meg bra saker :) Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
richars_87 Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 halla Siter http://www.bilforumet.no/golf-ii/221916-har-jeg-endelig-vendt.html#post2473931 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
richars_87 Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 pent gleder meg til og se hva som skjer etter hvert Siter http://www.bilforumet.no/golf-ii/221916-har-jeg-endelig-vendt.html#post2473931 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 tackar og buckar ;) Har gjort blokka klar til lakkering, og begynnt så smått å polere i dag..... Rekker antakelig mye mer i morgen =) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyberscott Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 fått gjort noe Tore? kjøpt inn noe deler å greier?? :blunk: Siter 1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt) VW Golf 2003 Tdi 4Motion VW Golf Rallye G60 VACN medlem **ØRAP** crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Stå på Tore! herre gud, du holder F... meg på å ordner du! Bøyer meg i støvet! gleder meg til å se den ferdig;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Stå på Tore! herre gud' date=' du holder F... meg på å ordner du! Bøyer meg i støvet! gleder meg til å se den ferdig[/quote'] Det var koselig sagt, Joakim :blunk: :D Hadde egentlig ikke tenkt å shine opp motorn i denne omgang, men det vart så, siden det er så vanskelig å skaffe en passende ECU ;) fått gjort noe Tore? kjøpt inn noe deler å greier?? Opererte i foten i går, og da har jeg gjort noe passende: Nemlig POLERE ;) Et forferdelig drittarbeid, men det er verdt det! F** ser jo mye bedre ut i virekligheten:wonder: Kjøper autosol i morgen.... Var også innom Møller etter noen manglende biter, så bare jeg får servopumpa som er underveis, og får tak i ledningsnett til ODB1, så er det klart til montering!!! Og radiator da... Blir også en liten SKN chip også :D Etter jeg er ferdig med å "sove middag", så løper jeg ut å sandblåser blokka.. Den ble ikke ren nok av dieselrensinga. Hadde vært bra en liten stund, men kan like greit gjøre det ordentlig før som siden!!! Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyberscott Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 nice.. :respect hva er femgangsmåten på den poleringa?? hva slags deler har du kjøpt på møller da... ser det er noen skruer å sånn..... Siter 1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt) VW Golf 2003 Tdi 4Motion VW Golf Rallye G60 VACN medlem **ØRAP** crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 blir bra detta:) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Takk for mye respons. Det er moro :D De fleste sier at fremgangsmåten er: Pusse pusse pusse pusse... Men har prøvd meg fram og funnet ut at den beste måten er: Bruk 80 papir på rondell og slip bort de klumpene gå nedover i grøvelse. Våtslip tilslutt med 1000/1200 papir.. Jeg har ikke rondell, så jeg brukte sånn plansliper. Og jeg brukte ei flatfil for å pusse bort klumpene ;) Men det aller beste er å prøve seg fram... HAr veldig trua på ei lamellskive på vinkelsliperen og.. Delene jeg kjøpte var skruer og ei slags hylse. (husker ikke hva den heter, men den sitter mellon girkasse og motor et sted ;)) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyberscott Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Takk for mye respons. Det er moro :D De fleste sier at fremgangsmåten er: Pusse pusse pusse pusse... Men har prøvd meg fram og funnet ut at den beste måten er: Bruk 80 papir på rondell og slip bort de klumpene gå nedover i grøvelse. Våtslip tilslutt med 1000/1200 papir.. Jeg har ikke rondell, så jeg brukte sånn plansliper. Og jeg brukte ei flatfil for å pusse bort klumpene ;) Men det aller beste er å prøve seg fram... HAr veldig trua på ei lamellskive på vinkelsliperen og.. Delene jeg kjøpte var skruer og ei slags hylse. (husker ikke hva den heter, men den sitter mellon girkasse og motor et sted ;)) Nice :thumb he he Siter 1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt) VW Golf 2003 Tdi 4Motion VW Golf Rallye G60 VACN medlem **ØRAP** crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Ser bra ut.. Mens du var i gang skulle du fått deg 2,9 innsug og gasspjeld;) Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg