onklsaabfar Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 enig med de som likte fangeren. Litt finpuss og tilpassning, sånn at den følger linjene på resten av bilen perfekt så blir det sykt rått. Jeg ville ha kromma den, for det blir seende teit ut i samme farge som resten av bilen! Siter Dont worry, I'm an expert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Det ble dritbra med fangeren:) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Uten fanger og en liten leppe under som skrår litt framover tror jeg hadde blitt fett. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet September 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 enig med de som likte fangeren. Litt finpuss og tilpassning, sånn at den følger linjene på resten av bilen perfekt så blir det sykt rått. Jeg ville ha kromma den, for det blir seende teit ut i samme farge som resten av bilen! Det går ikke å kromme fanger'n:shake da den er sveiset fast i fronstykket....blir vel litt voldsomt å kromme det også...:happyhappy: Uten fanger og en liten leppe under som skrår litt framover tror jeg hadde blitt fett. Det er det som har vært alternativet om fanger'n skal av, men det er ikke lett å bestemme seg for det ene eller andre. Mulig jeg for sveise fanger'n ferdig og montere de nye lyktene for så å ta en ny vurdering:uhhmmwhat?: .......men blir vel ikke fornøyd uansett...hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falk Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 ser litt ut som en golf.. hehe. Men tror det blir veldig bra. Kan jo være lurt å ha muligheten til å ta av fangeren, den dagen den blir bulket. Siter Volvo 240GL 93' - GL, B230FD, Bruksbilen Volvo 121 70' - Amazon, totalrestaurering AKA Søndagsbilen X Volvo 244DL 83' - B21A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onklsaabfar Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Det går ikke å kromme fanger'n:shake da den er sveiset fast i fronstykket....blir vel litt voldsomt å kromme det også...:happyhappy: ah, trodde du sa at den skulle skrues fast :) Da blir d straks litt værre, men jeg holder fast på at d vil se litt nalle ut med alt i samme farge :) Siter Dont worry, I'm an expert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 MED fanger! synes fanern så helt rå ut! Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet September 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 ah, trodde du sa at den skulle skrues fast :) Da blir d straks litt værre, men jeg holder fast på at d vil se litt nalle ut med alt i samme farge :) Den er sveiset fast i frontstykket, men ikke i skjermene. Da kan jeg demontere fronten senere uten å ta av skjermene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet September 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 ser litt ut som en golf.. hehe. Men tror det blir veldig bra. Kan jo være lurt å ha muligheten til å ta av fangeren, den dagen den blir bulket. Golf..... !!! Lurer da på hvordan det blir når jeg monterer på de nyinnkjøpte golf lyktene..:uhhmmwhat?: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RH-racing Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Tror det blir bra med fanger jeg... En volvo kan vel aldri se ut som en golf:uhhmmwhat?: Med golf-lykter eller ei... Blir fin denna bilen:yummy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut ertsaas nilsen Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 d ha vørri sykt tøft me både fangern og leppe:D sjer my lågar ut da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet September 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 d ha vørri sykt tøft me både fangern og leppe:D sjer my lågar ut da. Enig, kan jo gått hende at det skjer, planene forandrer seg jo hele tiden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 RÅTØFF.... Behold fangeren :) Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav'en Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Tenker du under fangeren i luftinntaket? Om ja så har jeg tenkt å lage en "grill" under der i rundtstål eller rør Nei, var ikkje det eg tenkte på. Meinte det såg tomt ut og virka som det mangla noke uten fangar. Siter Old Volvos never die, they just go faster. 1993 Volvo 940 Turbo 1979 Volvo 242 DL 1988 Volvo 240 - 199? Volvo 245 - 1986 Volvo 760 - delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tyggern Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Blir ikke dumt dette her, men har du tenkt tanken om og sette den lenger ned? slik den står¨på 140, klart den vil dekke litt av luft inntaket. Men jeg tror faktisk det vil se litt bedre ut, fordi da blir ikke stykket under så langt.. Rock ON... Siter Tyggern:04 V70N titanium sport edition 96 945 turbo(bruks kjærre) 01 VW polo 6n2 colour concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg