242-T5 Skrevet September 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Volvo selv sier jo at den duger til ca 350 så.. Og grunnen til at den "ikke duger til mer" er jo pga masseproduksjon, skal gå fort :p.. Hvor mye betalte du? Har en jeg funderer på å selge :p Jeg ga 3500,- jeg har kanskje en kjøper om du skal selge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Jeg ga 3500,- jeg har kanskje en kjøper om du skal selge. Takk for informasjonen. Får se hva det blir til. Har mange jern i ilden. Men fint at prosjektet ditt går fremover. Blitt ganske unik nå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalnoR Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 m90 kasse ja, holder vel litt.. men noen formening om når prosjektet skal kjøres? blir ihvertfall helt rått! du har min fulle respekt etter å ha lest hele tråden :D lykke til videre! Siter 92mod sierra stv blå dohc (satt inn v6 24v cosworth motor og manuell) bruksbil/vinterbil... solgt:( 87mod sierra 3 dørs (vingebil) ist som er bremset 294hk 5734omdr/386,7nm 4342omdr...ny bremsing 6.1.08 290hk 4133/498,5nm 4025omdr cluthen slapp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalnoR Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 lurer også på hvor lang en t5 motor er? hvis du måler fra fremste reimhjul og til før fordeler og med hele lengden inkl fordeler? har du noen mulighet til det? Siter 92mod sierra stv blå dohc (satt inn v6 24v cosworth motor og manuell) bruksbil/vinterbil... solgt:( 87mod sierra 3 dørs (vingebil) ist som er bremset 294hk 5734omdr/386,7nm 4342omdr...ny bremsing 6.1.08 290hk 4133/498,5nm 4025omdr cluthen slapp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet September 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 lurer også på hvor lang en t5 motor er? hvis du måler fra fremste reimhjul og til før fordeler og med hele lengden inkl fordeler? har du noen mulighet til det? Skal måle i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet September 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Det går smått om kvelden nå, det hvirker som om alle i nabolaget skal fikse mopedene sine i garasjen min....FAEN ...men litt har vi fått gjort. Bygd om litt på framskjerm og 142 frontstykket, men det er ikke ferdig rettet enda. Vi har også forlenget underdelen på frontstykket og skjermen for å få den til å se litt lavere ut, men det er ikke ferdig tilskjært enda. Det blir mye extra når alt skal være til å demontere, så derfor går det smått. Skal snart begynne på frontfanger'n. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo ST200 Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Bare en ting å si om dette: Sykt fett kult osv. Må si jeg ble gira på fortsettelsen. Detta blir en one of a kind volvo he he. Du har definitivt greie på bilbygging. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RH-racing Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 Dette har jeg trua på ;) Du har peil på hva du driver med... Hiv ut mopedene og fortsett på bilen,hehe. Bilder er tingen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Commodore Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 jæævli tøft prosjekt du har på gang! blir gla kvar gong eg ser du kommer med nye bilder! stå på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet September 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Skjermene foran begynner å ta form, så i dag bestillte jeg nye frontlykter..... Tror dere de kommer til å passe bra inn? Om vi rekker det så begynner vi på frontfangeren i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Skjermene foran begynner å ta form, så i dag bestillte jeg nye frontlykter..... Tror dere de kommer til å passe bra inn? Om vi rekker det så begynner vi på frontfangeren i morgen. Er det Golf klarglasslykter? Fine hverfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biloholiker Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 iom at volvo har 6" blir det smått med 4" hvis det er det, kule lykter da. Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet September 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 iom at volvo har 6" blir det smått med 4" hvis det er det, kule lykter da. Rune Henger ikke helt med her????? Hva er det som er 6" og hva er det som blir smått med 4" ???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RH-racing Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Mener nok at volvo's lykter er 6" store, mens golf har bare 4" store frontlykter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut ertsaas nilsen Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Så vidt jeg vet så passer di ganske bra(diameter). Og festene trenger en liten modding. Vet av en del som har montert golf 2 lykter og di passer utmerket:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg