_Sjakalen Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 hehe, krangler ikke på slikt, når det står svart på hvitt ! (rødt på blått, eventuelt!) Siter 1. Volvo 242 VOC B23E 2. Volvo 242 Nasjonal Rally Bil 3. Renault 8 4. Volvo 262 C Bertone 5. Volvo 940 2,3LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 En liten oppdatering, men dere ser vel ingen forskjell? Bilen er nå 95% ferdig pusset under, så nå er det snart klart for sveising. Regner med å få de nye hjulbuene til fredag, kanaler har jeg fått, selv om det ikke er rusthull i de som står på. Dette er den 3 eller 4 masken som jeg har brukt, det støver noe jævlig. Blir en stor jobb å få bort støv og dritt fra vegger og gulv etterpå.. Slik ser den ut nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toførti Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Meget intresangt prosjekt! Siter Neste prosjekt blir 245 veteran 75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abarth racing Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 ser jævla bra ut det der. mye arbeid i det der. hva skal du lakke med under a? regner med du ikke skal ha på tektyl igjen:P hehe Siter audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 ser jævla bra ut det der. mye arbeid i det der. hva skal du lakke med under a? regner med du ikke skal ha på tektyl igjen:P hehe Jeg har kjøpt 2 komponent epoxigrunning som jeg skal ha på først, så tenkte jeg at jeg ville ha 2 komponent lakk, utenpå det vil jeg ha fin bodyshuts og utenpå det igjen vil jeg ha lik farge som jeg skal ha på bilen. Ble mye greier dette, men ble anbefalt det av en lakerer. Hadde ikke tenkt å ha lakk på grunningen, men han sa at det var best for den er vanntett og forsegler grunningen....?? så da gjør jeg det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bonnleif Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 ser jævli bra ut dette! du må bare stå på :) Siter 1979 Volvo 242 DL 1999 BMW 320 D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 ser jævli bra ut dette! du må bare stå på :) Ja jeg må jo prøve å holde like høy kvalitet som visse andre her...hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bonnleif Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Ja jeg må jo prøve å holde like høy kvalitet som visse andre her...hehe hehe det tror jeg ikke er noe problem :) når har du planlagt å vær ferdig med biln? Siter 1979 Volvo 242 DL 1999 BMW 320 D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 hehe det tror jeg ikke er noe problem :) når har du planlagt å vær ferdig med biln? Jeg har ingen tidsfrist, syntes bare at det er greit å ha en hobby i garasjen, problemet mitt er at vær gang jeg starter opp et prosjekt så blir det så jævlig dyrt. Forrige prosjekt kostet meg 500 000,- så håper å komme unna med litt mindre denne gangen...hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bonnleif Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Jeg har ingen tidsfrist, syntes bare at det er greit å ha en hobby i garasjen, problemet mitt er at vær gang jeg starter opp et prosjekt så blir det så jævlig dyrt.Forrige prosjekt kostet meg 500 000,- så håper å komme unna med litt mindre denne gangen...hehe ja man må ha noe å henge fingrene i. Har lyst til å få ferdig min til sommeren vil på sommertreff å kjøre! 500 000 :uhhmmwhat?: det er ganske masse penger det Siter 1979 Volvo 242 DL 1999 BMW 320 D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 ja man må ha noe å henge fingrene i. Har lyst til å få ferdig min til sommeren vil på sommertreff å kjøre!500 000 :uhhmmwhat?: det er ganske masse penger det Det hadde vært greit til sommeren, men går det ikke så er det ingen katastrofe for min del. Må i banken igjen på nyåret å låne litt mere penger, jeg feilberegnet litt økonomisk denne gangen også. Sellholm coilover, datasprut til T5 og 20" felger og dekk er litt dyrere en jeg hadde regnet med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MsRacing Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Legger noen bilder fra en 244 som en svenske driv å bygg.. Ligner mye på ditt projekt... :) Siter Mazda 626 2,0i 16v (Turboprosjekt?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 KJEMPEJOBB! STÅ PÅ! Det er jaggu godt noen jobber ræva av seg for å gi oss vanlige dødelige litt inspirasjon. Og det trengs, for 244'n min trenger mye kjærlighet og mange timer vinkelsliper og sveiseapparat for at BT ikke skal drite på seg når de ser'n :D Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoSkrue Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Legger noen bilder fra en 244 som en svenske driv å bygg.. Ligner mye på ditt projekt... :) Du har ikke linken til det prosjektet der vel ? Siter Mitt Prosjekt : Overhaling av b230ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Den var ikke dum den nei, men for meg så ser det ut som han har fjernet profilen langs siden også. Mye plåt jobb der. Jeg for leite litt på nettet nå for å få litt mere opplysninger om denne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg