Gå til innhold

Min vectra 2,0i 1990 mod! [ Lakkere bilen i svart ? ]

Ranger emnet


haukhe

Anbefalte innlegg

min er senka 40/40 og der trengte jeg bare fjerne litt på hjulbuekantene bakerst ved bakfangeren.. Hadde ikke trengt det hadde jeg kjørt 205-40/17 imotsettning til 215-40/17.. ET 37

 

Skal senke min nå på fredag 40/30... har vinterfelger nu, så blir bare 195-55/15" (mener det var 55... godt mulig det var 50) Men får jo ikke akkurat testa så mye ut føre sommeren med mine 17"...

Men det gikk greit forran eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så bilen i går, den så jo snasen ut med den nye høyden! Helhetsinntrykket var bra iallfall, også var det jo mindre plass i hjulbuene! ;)

Blir vel litt høyere med sommerfelger men...

Skulle hatt noen 9x16" sommerfelger med dekkstrekk! :D

 

Disse f.eks.

kt1.jpg

8200,- for 4 stk.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bilen i går, den så jo snasen ut med den nye høyden! Helhetsinntrykket var bra iallfall, også var det jo mindre plass i hjulbuene! ;)

Blir vel litt høyere med sommerfelger men...

Skulle hatt noen 9x16" sommerfelger med dekkstrekk! :D

 

Disse f.eks.

kt1.jpg

8200,- for 4 stk.

 

jasså, sniki inni garasjen nu ? :D hehehe!

Blir litt høyrere med sommerfelgene ja :( har ikke råd te noen nye felger ass:P

Men hadde vært innmari qlt med 9x16" ! Får håpe det kommer en tilfeldig person å sponser meg eller noe:P hehe

 

Vet ikke tilfeldigvis om noen BILLIGE alufelger som jeg kan ha i vinter ????!!!! Trengs umiddelbart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra ut med senken, uansett vil fjørene synke litt etter en liten stund i spenn.. ble bilen betraktelig stivere og eller? Jeg må ha koni coils og fjører 40/40 til min veteran..

 

alle demperene mine var kaputte da... så kan vel si at bilen er stiv i forhold ! hehe.. Kjøreegenskapene er betraktelig forbedret ;) Hjalp no på ja ! hehe.

 

Skal du ha samme "pakke" som meg da ? Jeg har gule koni 40/40 (komplett)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Ser bra ut den vectraen ja. Men som enkelte andre har nevnt, så ville jeg lakka fangere og speiler. Koster vel ikke så mye mer enn de nye demperene dine d? Jeg ga 3000 for å få fangere og speiler (og er nok folk som tar mindre enn d og) på gamle vectraen min lakkert... må si d blei mye bedre.

 

Og kanskje få deg hvite eller sota sideblinkere... (de av den flate typen som jeg satte på min som du kanskje kan se...)

 

(ja vet bilen så høy ut, men kom aldri så langt at jeg fikk senka den.)

Img_07001.jpg

 

Img_1553.jpg

 

Img_1549.jpg

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

 

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår