Gå til innhold

Min vectra 2,0i 1990 mod! [ Lakkere bilen i svart ? ]

Ranger emnet


haukhe

Anbefalte innlegg

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Går bra foran, der er den høgest uansett... Men du burde skifte til 215/40 17" mye bedre

 

Skal det til våren... Dekka er slitte uansett :) Får vel 50% på dekk også... så funker ;):D Innpresset har jeg ikke sjekket ennu... og orker ikke gå ut igjen:P Men er nok rimelig standard!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ej senka 40/35 og har 215/40-17 ET40 og ej måtte valse framme.

Har forresten også valsa bak, men der køyre ej med 5 mm spacere i tillegg.

ja, og jeg har 215/45-17.... skal skaffe meg 40te våren... :) Men er nok redd for at jeg må valse ja.. Koster det mye ell? hørt at det er ca.pris rundt 3-400kr per hjulbue? Spacere bak hadde vært artig::fatality:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ej betalte 750 kr per hjulbue med valsespesialisten.no.

Brukte det framme og eit sofarør som vi rulla over hjule med 8 varebilhjul og mej i bagasjerommet.

Viss du fer tak i ET 42-45 så slepp du å valse. Huska at det er lov å ha forskjellig innpress framme og bak.

Ej he Cobra fjøre. Dei he litt få N/mm. Det gjeng kanskje bedre med stivere fjører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ej betalte 750 kr per hjulbue med valsespesialisten.no.

Brukte det framme og eit sofarør som vi rulla over hjule med 8 varebilhjul og mej i bagasjerommet.

Viss du fer tak i ET 42-45 så slepp du å valse. Huska at det er lov å ha forskjellig innpress framme og bak.

Ej he Cobra fjøre. Dei he litt få N/mm. Det gjeng kanskje bedre med stivere fjører.

 

akai... hmm, har hørt at man kan få det billigere enn det... Men det finn jeg ut ;) Lyst på annet innpress bak, så bilen ser litt bredere ut... Vet du hvor man kan få tak i billig komplett senkesett? skal ikke ha noe luksusgreier:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunn til att da bilen din er lavere framme er vel fordi demperne dine er så slitt att den siger sammen..

Legger ved bilde av mine vectra a.

Første her er senka 60 forran og 40 bak. 7,5x17" et 32 med 215/40-17"

vectra.jpg

 

Min nr2 er senka 55 framme og bak.

Denna gikk da med 8 0g 9x18" før. noe som gikk til nød.

 

Så er ikke noe problem å senke 40-60mm på din..

Har helt nytt B+G senkefjærer 35mm med papirer liggende.

800kr..

bilde059.jpg

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bra dette Hege! Har lyst til å bestille Bilstein sett, så blir jeg kvitt det elendige Jamex skrapet som bilen sitter på nå...

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

 

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min er senka 40/40 og der trengte jeg bare fjerne litt på hjulbuekantene bakerst ved bakfangeren.. Hadde ikke trengt det hadde jeg kjørt 205-40/17 imotsettning til 215-40/17.. ET 37

Volvo 940 Turbo Intercooler (1996) t34, 968dyser, 3"lmm, spesial chipær, stor cooler,

Opel Vectra A 2.0i (1993) SOLGT

 

Bilen min: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=155639

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår