kenterik Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Vurderer å beholde de blanke listene, også bare ha svart "front" jeg.. Ser på bildene til bilen til Kentsor, og syns ikke det ser så værst ut.. ikke så værst?? hehe. hører så mye syting over de kromlistene, så nye er handla inn, hehe. men syns nå ikke det er alverdenskrise med blanke lister. hjelper fælt bare du har svart rundt grill og lamper. gratulerer med skikkelig bil... Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 ikke så værst?? hehe. hører så mye syting over de kromlistene, så nye er handla inn, hehe. men syns nå ikke det er alverdenskrise med blanke lister. hjelper fælt bare du har svart rundt grill og lamper. gratulerer med skikkelig bil... Ja, det gjør det.. Syns det ser bra ut med blanke lister og jeg.. De stikker seg ikke SÅ fælt ut, egentlig.. Bare svart front, og svart inni lyktene så hjelper det MASSE! :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 fin bil dette ja. rein og fin under panser også :D men ville fått bytta ut sluttstykket på eksosanlegget. den S svingen på slutten har jeg aldri sett meningen i :P Bare kom på det nå, har hørt at den svingen demper endel lyd.. Vet ikke om det er tilfelle. Men den skal uansett bort :P Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsverm Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Angående svarte og blanke detaljer: Min 240SE skal visst egentlig ha svart på det meste, men den har faktisk helblank grill og blank list oppå fremre støtfanger. Dette får meg til å mistenke at den kan ha vært utsatt for en mindre frontskade en gang. Siter 93/94 240SE st.v. aut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogern Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 du vet da åssn min lyder uten svingen på eksosn.. blikke så veldig mye mer lyd :P Siter volvo 240 87mod (2,5l 16v turbo på gang) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 du vet da åssn min lyder uten svingen på eksosn.. blikke så veldig mye mer lyd :P Jeg vet.. Men har hørt det.. Jaja, en annen stuss skal på iaf.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Noen som vet problemet mitt med instrumentpanelet? km-avstand fungerer ikke, men km/t fungerer.. Virker som om den viser for mye km og.. Trodde dette gikk på samme greiene? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peety Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Hei :) var det du som var inne om på Bilia forige uke å sprute om senkefjærer? :) Siter Volvo 240 Lazer blue *Volvo 940 Turbo *Volvo 740 Turbo *Volov 745 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Ja det stemmer! Var det du som hadde korta ClubSport-dempere, eller var du han andre som kom? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go40'n Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Kjempe fin bil:) Siter 1986 Volvo 240 GL B230A ~Volvo A Better way of living~ ~We ride together, we die together, VOLVO 4 life!~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Takk takk:) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 ikke så værst?? hehe. hører så mye syting over de kromlistene, så nye er handla inn, hehe. men syns nå ikke det er alverdenskrise med blanke lister. hjelper fælt bare du har svart rundt grill og lamper. gratulerer med skikkelig bil... Kjøpte du nye på volvo? Hva kostet de, evt. ? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peder003 Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Gratulere med GOFØRR=) blei du lei av 360en? det blei æ:P har forøvrig handla inn en tyil 240 hehe, bare fortesett me det brae jobben du ghjør så blir det bra skal du se Siter Volvo 240 TIC 1979 Den blå fare Mercedes-Benz 1977 230E "La mæ død edition" Volvo 240 1983 go vogna Solgt Volvo 240 1982 Solgt Volvo 360 Herjebiln (SKrapet og hugd) ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Kjøpte du nye på volvo?Hva kostet de, evt. ? kjøpt litt etterhvert som jeg har kommet over pene lister på høggere jeg. værst å få tak i svarte over fangera egentlig. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 kjøpt litt etterhvert som jeg har kommet over pene lister på høggere jeg. værst å få tak i svarte over fangera egentlig. Det tror jeg på.. Har ett til spørsmål. Jeg har lyst på turbo NÅ! Jeg har liggende T3 fra 760, og 740 turbo-grenrør. Jeg har også en alu-cooler av grei størrelse. Hvis jeg setter på dette, og kjøper 940turbo-hjerner, gullboks og det der. Hvor mye effekt kan jeg vente meg? Og hva annet trenger jeg, enn turbo, grenrør, IC, slanger og trykkrør? Tenkte å lade maks 0.5-0.6.. Det går vel det på en 230F ? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg