Gå til innhold

Gulbrandsen's 90' 240

Ranger emnet


Gulbrandsen_Racing

Anbefalte innlegg

hei, om du kjenner noen som kan dreie/gjenge, kan du få dreid ned det herdete laget på demperrørene, kappet de noen cm i lengde og så gjenge opp igjen.

 

Det er jallafix, men da kommer du igjennom hos b.t.

jeg måtte bare se meg nødt til å punge ut med 7150kr for nye dempere :S

 

forøvrig, 3-5cm var MYE løs da, men bak er jo de skrudd, så det har ingenting å si. Jeg fikk samme problem, men tüv papirer på tysk fikk jeg ikke problem på.

 

Du kan også kreve å få det behandlet hos SFORS eller hva de heter, spesialenheten for reparerte og ombygde kjøretøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 256
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hm. Nyttig info. Det med demperne vet jeg om, men vet ikke om jeg rett og slett vil legge så mye tid og energi i det, enn å få tak i en og en demper evt..

 

Og bak er det fortsatt 2 cm ca før fjæra hopper ut.. Og det kan den ikke gjøre, for den er skrudd, og du må klemme den ned for å få den ut av skåla si.. Og hvis noengang bakakselen er så utstrakt når jeg kjører, er det andre ting jeg ville ha vært redd for, enn at fjæra skulle ha hoppa ut...

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nye målere idag, Turbotrykk, Air/Fuel, og oljetrykk. Koblet opp Aur/Fuel-måleren, og hva skjer? Jo her følger ett lite videoklipp. Er dette normalt?

 

På slutten på filmen står jeg på tomgang..

 

th_Video046.jpg

 

Er dette normalt? Syns det virka litt rart, for den forsvant jo ut av måleren liksom.. Koblet riktig? (Kobla på den kabelen fra lambda'n som var aleine..)

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

volvo 240: Ja, det er sure penger.. Men men, sånn er nå da det.. Lært meg å kjøre fort kun på landeveier nå..... :P

 

Sevrin: Nææ, har ikke råd til motor nå.. Nå går jo alle de penga jeg hadde spart hittil til motor/understell til bot så.. Går FORT nok, men ikke fort nok opp til lovlig hastighet.. :P Det er vel derfor vi skal ha grym motor? :)

Det og sladde rundt da selvfølgelig :P

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår