Gå til innhold

Morgis: Volvo 264 GL USA ( Litt 850 T-5R )

Ranger emnet


Morgis

Anbefalte innlegg

Kromlistene på hjulbuene da?

jeg reiser snart til stockholm for å handle deler.

originalt beige midtarmlene

vindavvisere til vinduene

bryter til tåkelys

sort taktrekk

konsoll tilbehør osv osv

 

da kjøper jeg av han de originale skjermbuelistene i krom.

Dem er smalere og er da klipset på i hullene rundt buen..

 

:)

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

malone.. Sorry for litt OT, men hva ligger en slik bil på i pris nå om dagene? Amerikaversjonen vel og merke.. :)

det vet jeg desverre ikke.

men når den er ferdig så begynner det å bli litt verdi i den :)

I tillegg blir bilen veteran i år2009

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du de helt tynne hjulbuelistene, som er på størrelse med de som gikk rundt fronten på 75-modellene? De er fine hvertfall, tror de kan passe til en "kromracer".

 

Bildene funker fortsatt ikke her btw :P Sikkert pga alle bildene vises hver gang noen åpner førsteside på tråden din, tenker meg at du går tom for båndbredde etter noen få visninger..

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du de helt tynne hjulbuelistene, som er på størrelse med de som gikk rundt fronten på 75-modellene? De er fine hvertfall, tror de kan passe til en "kromracer".

 

Bildene funker fortsatt ikke her btw :P Sikkert pga alle bildene vises hver gang noen åpner førsteside på tråden din, tenker meg at du går tom for båndbredde etter noen få visninger..

dem er smale ja.

 

angående bildene så forsvinner fort kapasiteten ser jeg.

men har betalt serverplass og slikt i dag så jeg håper dem kunne fått den åpnet innen 24timer så slipper jeg dette problemet... :)

 

er greit til senere bildeopplastning å ha en ordentlig server plass uansett..

 

 

1000mb serverplass må holde ei god stund :)

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, fikk endelig sett bildene dine.. Bilen er fin, liker den! Men "ducktail" er og blir stygt, minner om håret til en jeg gikk i klasse med en gang.. Og de kan ete opp lakken din, en kompis sin gamlebil hadde sånn, og der var lakken vekke inn til metallet på selve bakskjermen.. Grunnen til at den er finere på svart bil, er jo at den går mer i ett med bilen, og den stygge delen av "tailen" blir mindre synlig..

 

Når vi er inne på å ha sittet på i bilen din, så har jeg kjørt delebilen som girkassen din kom fra. Har altså prøvd både første, andre OG revers med kassen din altså ;) Hehe..

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

verden er liten. :p

 

Du burde være glad for at du har slædda skilta på bilen din, ellers hadde jeg kommet og stjælt den.

 

den var så fin. :)

har blitt frastjålet en moped for 1,5 år siden.

http://www.mopedportalen.com/forum/index.php?showtopic=61036&hl=

Fikk ikke noe igjen på forsikringa men tyvene derimot klarte vi å fakke privat.

litt fikk jeg tilbake i det minste, men har lært meg små tiltak når ting legges ut på nett.

men vil dem stjele så er det umulig å stoppe dem :P

 

alarm er under montering og litt små diverse. Er lite som skal til for å øke sikkerheten. mange rasshøl ute å går desverre :(

 

:)

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, fikk endelig sett bildene dine.. Bilen er fin, liker den! Men "ducktail" er og blir stygt, minner om håret til en jeg gikk i klasse med en gang.. Og de kan ete opp lakken din, en kompis sin gamlebil hadde sånn, og der var lakken vekke inn til metallet på selve bakskjermen.. Grunnen til at den er finere på svart bil, er jo at den går mer i ett med bilen, og den stygge delen av "tailen" blir mindre synlig..

 

Når vi er inne på å ha sittet på i bilen din, så har jeg kjørt delebilen som girkassen din kom fra. Har altså prøvd både første, andre OG revers med kassen din altså ;) Hehe..

haha, håret til en i klassen :D Rart hvor mye rart folk kan se i bildeler :roll:

 

Det med slitasje har jeg også merket.

Både på min og de mange granadaer med denne spoiler.

Ligger helt nedpå lakken og gnikker så det er nå en ganske idiotisk løsning.

 

Girkassen fungerer topp den.. Tilogmed i 3. 4. og 5 (OD).

Så vet du det siden du aldri fikk testet dem.. Nydelige gir dem også vel og bemerke :D

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, håret til en i klassen :D Rart hvor mye rart folk kan se i bildeler :roll:

 

Det med slitasje har jeg også merket.

Både på min og de mange granadaer med denne spoiler.

Ligger helt nedpå lakken og gnikker så det er nå en ganske idiotisk løsning.

 

Girkassen fungerer topp den.. Tilogmed i 3. 4. og 5 (OD).

Så vet du det siden du aldri fikk testet dem.. Nydelige gir dem også vel og bemerke :D

Hadde du sett håret, hadde du forstått;) Ikke fullt så bredt som ræven på en 240, men likevel veldig dominerende og samme formen ellers.. Hehe..

 

Bra du oppdaterer om girkassen ;) Var bare utgåtte prøveskilt på bilen den sto i, så det ble med en tur fram og tilbake i nabolaget den sto..

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår