Tsbusa Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Håper dette blir noe av, for jeg har lyst på! :) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Flott idé! :thumb Jeg er hobbyfotograf og har bra speilreflekskamera, så hvis noen er interessert i å få tatt bilder av bilen sin i Bergensområdet så PM meg så kan vi nok komme til en ordning. ;) Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Åssen er kvaliteten på papiret? Opplever at mange plaktater blir gule etter 6mnd. Det vi har bestilt i første omgang er Canon Glanset fotopapir, 240g/m2 med 8år garanti. Skriveren bruker pigmentblekk som tålver UV-stråling og skal i teorien tåle utendørs bruk så inne på gutterommet/garasjen eller lignende vil den nok vare "evig". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Okay.. :) Det høres bra ut! Bare det holder et par år er det greit for meg. Da kommer jeg sikkert til å bestille.. :) Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Høres bra ut dette her, Morten. Nå kan du hive på "Trykkerist / Grafiker" på CV'en din også. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Høres bra ut dette her, Morten. Nå kan du hive på "Trykkerist / Grafiker" på CV'en din også. Hehe, ja det blir en lang og rotete CV til slutt av dette her:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 jeg tar en jeg og. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Så fint at jeg kjøpte meg 10,1 mp kamera i dag da:D *Ut og knipse bilbilder* Tar du bildet av bilen min også eller?:D Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Tar du bildet av bilen min også eller?:D Selfølgelig! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lector Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Nå skal ikke jeg være slem å ødelegge ideen din, men synes prisen din var litt stiv... Gå til en foto butikk å hør på pris... da detter du på ræva... det kan jeg love deg :P Siter Prosjekt Audi A4 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=83399 Prosjekt Volvo 850 -->http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=870435#post870435 Prosjekt peugot 306 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92307 Prosjekt Audi A3 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92305 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Oi oi, dette hørtes bra ut. Nå må det bare bli fint vær til foto session. Når kan du ta imot bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Kult, må bare få noen til å ta noen bra bilder av bilen nå så vil jeg gjerne ha en stor plakat av den på rommet. Noen i Asker / Bærums området som er gode på å ta bilder, til en BILLIG penge? ;) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Kan godt ta bilder jeg Laaars :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda 323f Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 jævla fett, har lyst på ass! Siter Audi A3 97 1.8 automat/klima VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s) * Toyota Celica 91 2.0 GTi * Mazda 323F 91 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Nå er printeren i hus og vi har fått testet den litt og det ser bra ut så langt. Vi mangler bare en god emballasjetype for å sende plakatene i. Vi prøver å få tak i papprør i rett størrelse slik at de kan sendes som brev, pluss at de ikke skal være så dyre. Unødvendig at det skal koste masse penger i frakt/emballasje. Vi kommer til å "lansere" en enkel nettside der man bestiller og betaler for produktene når dette er på plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg