Gå til innhold

GM + Ford = Sant?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=130901

 

Ja, hva sier bilrasistene her inne om det? Personlig har det lite å si for meg om de slår seg sammen, (altså på bakgrunn av merker), så jeg syntes dette kan evt bli interessant.

 

Hva mener dere?

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hotrod miljøet er disse merkene "slått sammen" for lenge siden.

 

Hvor mange Ford-rodder drives med Chevy motor? ti-tusener, tipper jeg.

Eller hvor mange gamle Chevyer har uavhengig forstilling med opprinnelse fra Ford Mustang II? Eller Ford bakaksel?

 

Det finnes utallige eksempler på at fordfolk ikke vil ta i gmprodukter engang. Og vice versa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig der.. alle kjemper mot en felles sak.

For min del elsker jeg det meste av amerikansk bil (utenom amc). Jeg har flere drømmebiler på lista mi som inkluderer plymouth, dodge, ford (nestebilen min blir en 72 mach1), cadillac og mercury... så for min del har ikke dette så mye å si.

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

So true, so true...

Men tenk...Chevy's motor og Ford's kvalitiet....Ok, it's ruined!

 

Å?

Ta en hvilken motor + bil du vil fra før rundt 1970.

Hva er så innmari mye bedre? De er sikkert ikke helt på topp, men de er definitivt over snittet i holdbarhet.

Eller du foretrekker kanskje britiske "storheter" som Vauxhall Victor, Simca 1502 eller Anglia?

Eller hva med Tyskernes "stoltheter" som VW K70 og Audi 50?

Eller Kanskje franske biler holder bedre? Renault 16... Jaja.....

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår