borafan Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 hei. meget fin bora du har, men jeg lurer på vor du har fått tak i di instegslister. hilsen en bora fan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 hei.meget fin bora du har, men jeg lurer på vor du har fått tak i di instegslister. hilsen en bora fan Kjøpte de på Ebay. Men finnes sikkert noen andre steder også da Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Lite som har skjedd her i det siste. Men har fått montert inn pedaler og fotstøtte fra TT. Pluss girkulen jeg kjøpte. Har også lakkert alt interiøret som var sølv før, til svart nå. bilder kommer Og så har jeg herpet felgene mine:D Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andette Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 har du lakkert den spoileren til bakenden? isåfall, har ikke et bilde av bakenda? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 har du lakkert den spoileren til bakenden? isåfall, har ikke et bilde av bakenda? :) Har ikke gjort det enda. Sitter å tenker på om jeg skal lakkere hele bilen, eller bare sideskjørt/spoiler. Men blir ganske snart nå. Kommer med bilde da Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Her er noen bilder av det som ble gjort innvendig på bilen. Gamle girspaken Nye girspaken Lakkering av listene. Ble vasket etter bildene ble tatt, så er ikke flekker osv som vises på bildene. Ser også att jeg må ha meg en annen spiller til bilen. Passer ikke akkurat inn:( Pedaler og fotstøtte Har også testet litt opptrekking av sidene i bagasjerommet. Er ikke lett siden det er så mye ujevnheter. Men skal ikke gi opp. Før: Nå: Her er også noen bilder som viser hvorfor jeg har tatt fra felgene. Skal prøve å få fikset kanten litt som ikke akkurat er blank lengre. Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borafan Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 hei..... kul bil hvor fikk du tak i di krom ringene rundt dør åpnerne ivendig stå på:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 hei..... kul bil hvor fikk du tak i di krom ringene rundt dør åpnerne ivendig stå på:D Takk for det du:) krom ringene rundt dørhåndtakene innvendig fikk jeg tak i på ebay. Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwrshart Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 D er lugumt og c at noen ordner opp Bora. Har selv Bora,skal prøve og legge inn bilder av den også her- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Mars 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 D er lugumt og c at noen ordner opp Bora.Har selv Bora,skal prøve og legge inn bilder av den også her- Ja, d må lage en tråd om bilen din du også:) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwrshart Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Ja...må få til det..må bare ta litt flere bilder..har sett biln din flere ganger..bor i Trondheim jeg å.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Mars 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Ja...må få til det..må bare ta litt flere bilder..har sett biln din flere ganger..bor i Trondheim jeg å.. Har du? Må være en stund siden da. Har bare brukt audin min i vinter da. Må bare stoppe å slå av en prat om du ser meg en gang:) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwrshart Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Ja har sett bilen ja..men d var nok ifjor ja..Har en svart tdi 4 motion jeg med div snacks... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Mars 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Ja har sett bilen ja..men d var nok ifjor ja..Har en svart tdi 4 motion jeg med div snacks... 4motion også ja:) Jeg vil også ha det...hehe. Må slenge ut bilder når du får tatt det da:) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwrshart Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Må få til d..tenkte og vente til sommerhjula kommer på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg