Gå til innhold

Fineste ekstralys på 240 (1000metring)

Ranger emnet


fsl

Anbefalte innlegg

Hvilke ekstralys er finest å ha på 240? Trenger litt ekstra lys til vinteren og de tusenmetringene som står på lyser alt for konsentrert..pluss at de er firkanta, vil ha runde. :)

 

Kan få disse veldig billig, men passer dem på 240? :)

navigatorHalogebBlue.jpg

 

Noen tips?

- 04 RAM 2500 Cummins

- 92 Civic EG9 VTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

3stk Hella Rallye 3000 !!!

:puke: :puke: :puke: :puke: :puke:

 

 

Vist du skal ha ekstralys må det vere 2 lykter som du monterer innafor grillen så dei viser minst mulig.

Passer sikkert dei du har bilde av. Eg hadde 2 store Bosch bøttelykter innafor grillen på en -75 242. Sikkert litt bedre plass på en 75mod, men det skal vel gå bra på en med nyere front og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes 3-4 runde bøtter forran gjør susen.. dersom de monteres forran grillen,

 

hvis ikke, 2 rally bak grillen..:thumb

 

firkanta synes ikke passer helt, solv om jeg antageli kommer til å kjøre med det i vinter, men de skal av før sommeren;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det å montere inni grillen? Må man flytte på noe? Vet at noen volvoer har fløyta hengene helt ut jo :s

 

Og det med 3 stykker, onkel blå blir ikke alltid like blid på det, da biler opp til 3500 kg har kun tillatt to ekstra fjernlys.. Leste jeg på lovdata et sted.

 

Det ser jo kult ut med de inni grillen da...

Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v

Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( )

Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt)

Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår