high octane Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Fyllt opp tanken, knærta et par dekk og en bakaksling, og det blir vel en vask i kveld. Så blir det vel sperring av aksel til helga.:hello: Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Jeg har tenkt på bilen min i dag jeg :D ellers har jeg kjørt og gjort mye med biler som ikke er mine i dag.. fylt diesel, vaska, sjekka osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 btw..bensin er da ikke dyrt 1.4 60hk :respect Poenget var vell at Viking bor på svalbard :P Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Har faktisk låst opp døren, åpna den, lukka den og låst den igjen :) (måtte hente noe verktøy før jeg reiste på jobb i dag) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Har planlagt litt angående "bilen" min... den som står i japan en plass og bare venter på tung høyrefot og gal sjåfør... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Fyllt bensin, begynner jaggu å bli dyrt jo......... begynt å nærme seg 7 kr?? huff a meg:(:hello: Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Morsom tråd. Sett på den, ristet litt på hodet og tenkt oppgitt: Jaja, synd, men du har mange gromme deler om ikke noe annet:) En mager trøst kanskje. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 hadde sex i den i stad om det teller... Neida, kødder :P det eneste jeg har gjort med den i dag er å kjøre til og fra skolen gitt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 kjørt dama på jobb, fylt bensin, kjørt hjem igjen.. hentet dama på jobb, kjørt hjem igjen.. kjørt dama på jobb IGJEN, kjørt hjem igjen.. Skal hente hun på jobb om noen timer igjen, for så og kjøre hjem igjen!! :respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Tømt vanne av preseninga den står under Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andette Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 kjørt på jobb, kjørt hjem oooog fyllt på spyleveske :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Klådd på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Til og fra jobb og til og fra trening. Men i morgen skal jeg vaske og polere! Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Klådd på den. Nei hør nå her, vi snakker om hva en har gjort med bilen.......... :blah: Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Kjørte Tahoen på til oslo og på jobb rundt om i Oslo og hjem fra Oslo. Så hentet jeg Audien etter at den har fått ny front rute. Så tok jeg Tahoen til og fra trening. Så tok jeg sykkelen (mc) til butikken og nå er det mat:) Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg