Gå til innhold

Hva har DU gjort med bilen din i dag?

Ranger emnet


Housey

Anbefalte innlegg

  • Svar 449
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Funnet ut hvorfor starteren ikke ville gå på porscha, Var bare en ledning som hadde hoppa av kontakten (Fint med bruksbil i sånne tilfeller..)

Så vasket jeg begge bilene..

Tok den nyvaska 924`en og kjørte en tur i banken tok ut en pen bunke $$ til bilen jeg henter imorgen..

Nå skal jeg ta P bilen til jobb:driving

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missbrukt gasspedalen for å få den til å holde seg i live opp gårdsplassen.

Røska den i 2.gir og bråsluppet clutch på iskaldt-ikke-kjørt-på-3-dager-driverk.

Banna, røska den i 3.gir.

Sparka den i dekket og banna, åpna panser og spytta på motoren. Gjort øvelse beskrevet først i posten omigjen og parkert.

Men snill person som jeg er har den ikke fått smake noe mer enn 4500rpm iløpet av livet sitt i mine hender, kanskje derfor den ikke liker seg ? :)

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått forbi 2 av dem, leita etter litt reservedeler til den ene som står 2 timer herifra og ikke tenkt en eneste tanke på 929`en som dama misbruker en eller annen plass i forbindelse med skolegangen sin.

 

Ellers så har jeg henta masse deler til dama sin bil som jeg skal få iorden til PKK`en og daffa rundt i søstera mi sin utrolig spreke Sierra diesel :P

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

 

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skifta dekk.

Ble stoppet i mårrest og fikk innkalelse til biltilsynet i morgen.

Da bør det helst stå på originale dekk som ikke er utspøla med mye cord som stikker ut.

De likte hverken dekkene eller felgene mine.:iconsm

 

Sånn kan det gå.:hello:

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støvsugd og vaska Vectraen innvendig, så den er klar for imorgen å frakte 4 svære karer med baggasje og 37L kjøleboks med tilbehør over fjellet til Sarpsborg og til rudskogen lørdag:) Skifta forresten begge hjulager bak igår:)Plutselig mykje som blir gjort når ein skal på litt lengre tur enn til butikken:)

-Olsen-

93`Vectra

ZR 50 SL...Svunne tider prosjekt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, Saxoen har jeg brukt, volvoen har jeg fikset forsikring og vognkort til, så henter den i sverige imorra (hos søs), Del solen så jeg på i stad..

 

MEN, driver å fikser på en annen bil.. En 244.. Har heiset ut motoren i dag, samt tatt av forstilling etc... Og polert luftfilteret på toppen av motoren som skal inn (305)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag SKAL jeg få starta 16v'n for første gangen! SKAL SKAL OG SKAL

Kjenner en kar som sa det samme for 3 år siden.. Den står fortsatt... :)

 

Idag har jeg lengta etter bilen min, da den fortsatt står i England.

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår