simtra Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Hvilken annen motor er det som er lik corrado sin G60 1,8l? Trenger deler fra høgger'n og det er ikke sikkert \ lite sannsynelig at han har corrado deler! Må vel være noe fra golf gti eller no som går? Delen er jeg trenger er fordeleren, vis noen her en liggende:) Siter Bedre å spørre 1 gang for mye enn å drite i hele greia!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 g60 ble levert både i golf g60. Golf rallye. Passat g60 og corrado g60 'Tror det er flere passater med g60 der ute. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 rallye golfen hadde annerledes blokk, litt mindre slagvolum for å møte noen standarder eller noe. ellers tror jeg da resten er like. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Er noe med hall sensorene i de g60'ene. Husker ikke hva det var men sikkert noen her inne som vet mere. Skal se om jeg ikke har en liggende i garasjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 rallye golfen hadde annerledes blokk, litt mindre slagvolum for å møte noen standarder eller noe. ellers tror jeg da resten er like. har ikke rally golfen og smidde stempler? mente jeg har leste det ett sted, hørt den tåler mer trimming pga ett eller annet i motoren! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 har ikke rally golfen og smidde stempler? mente jeg har leste det ett sted, hørt den tåler mer trimming pga ett eller annet i motoren! Nei de har ikke det. Eneste forskjellen er noe mindre borring for a kunne klasses i en klasse lavere i Rallye. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Nei de har ikke det. Eneste forskjellen er noe mindre borring for a kunne klasses i en klasse lavere i Rallye. Sitat fra sstuning.no : "Motoren som tidligere nevnt har noe mindre borring en vanlig G60. Borringen til en Rallye motor (1h) har borring 80,6 (1763) i tillegg til det har den smidde stempler orginalt." http://www.sstuning.no/omrallye.htm Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Er du interessert i motor, så vet jeg om en i Oslo, helt grei stand! Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Sitat fra sstuning.no :"Motoren som tidligere nevnt har noe mindre borring en vanlig G60. Borringen til en Rallye motor (1h) har borring 80,6 (1763) i tillegg til det har den smidde stempler orginalt." http://www.sstuning.no/omrallye.htm I tillegg er boltene til toppen kraftigere Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Rallye sin blokk og g60 har jo samme toppbolter. Er 12mm istedefor 11mm fra andre motorer. Stakene i 1H og PG er også lik. Stemplene er Mahle alt sammen så ikke smidd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Mye usikkerhet her kan man si... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Bare å slå opp i ETKA det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simtra Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Det er bra det finnes hjelp her i verden:) Skal se hva jeg finner av g60'er å ta deler av dem. Ellers blir det nytt! Synn Wag er dyrt:( Siter Bedre å spørre 1 gang for mye enn å drite i hele greia!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Hør på mekonomen, eller et sted de selger Bosch da vel, mener å huske at delenr er VW 037 905 205 K, Bosch 0 237 520 044. Sitter på PF(GTI 107 hk), og 2H (98 hk Golf I Cabrio osv) i tillegg til G60 Mulig denne passer http://cgi.ebay.de/Verteiler-VW-Golf-2-GTI_W0QQitemZ4652744943QQihZ002QQcategoryZ61728QQssPageNameZWD1VQQrdZ1QQcmdZViewItem Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi coupe Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Hvilken annen motor er det som er lik corrado sin G60 1,8l?Trenger deler fra høgger'n og det er ikke sikkert \ lite sannsynelig at han har corrado deler! Må vel være noe fra golf gti eller no som går? Delen er jeg trenger er fordeleren, vis noen her en liggende:) har fordeler liggende..(kom med bud) ring/sms 47267065 Benny Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg